­از ۲۵ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ صورت گرفت؛

افزایش ۳۹۰ درصدی تماس‌های نوروزی با سامانه ۱۴۱

کدخبر: 2319866

آشوری کفت: از ابتدای­ طرح سفر‌های نوروزی، ­بالغ بر­ ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و­ ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ صورت گرفته که افزایش ۳۹۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از ­سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای؛ ­­ علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه از ابتدای­ طرح سفر های نوروزی ، ­ ۲۵ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ بالغ بر­ ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و­­ ۳۹۹ تماس با سامانه ۱۴۱ از سوی هموطنان و کاربران جاده ای ثبت شده ­و خدمات و اطلاعات مورد نیاز از سوی کارکنان و اپراتور های مرکز مدیریت راه های کشور ارایه شده است که در مقایسه با­ مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته بیش از ۳۹۰ درصد افزایش­ نشان می دهد که این امر بدلیل افزایش ظرفیت زیرساختی دریافت تماس های ۱۴۱ از سراسر کشور همچنین اطلاع رسانی و شناخته شدن بیشتر سامانه ۱۴۱ در نزد کاربران جاده ای است.

باتوجه به افزایش ظرفیت عملکردی بخش پاسخگویی سامانه ۱۴۱ ، کل تماس های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند تا سوم فروردین امسال ­ بالغ بر ۴۷ هزار­­ ۷۷۳ مورد بوده است که در مقایسه با ­مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش نشان می دهد­

آشوری درخصوص سهم سامانه های اطلاع رسانی اینترنتی ۱۴۱ در مدت مذکور گفت:­ بالغ بر ۲۰۰ هزار و ۴۸۳ بازدید کاربران از سایت www.۱۴۱.ir (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶.۹ درصد افزایش نشان می دهد)، تعداد ۱۶۲­ هزار و ۸۱۸ درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ (که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۲۶ درصد افزایش نشان می دهد­) ثبت گردیده است. ­

وی همچنین افزود: کل پیامک ارسال شده با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به هموطنان بالغ ۱۵۵ هزار­ ۶۳۷ پیامک بوده است که نسبت به مدت مشابه در طرح نوروزی سال گذشته ۱۷۴.۶ درصد افزایش نشان می دهد.

وی از رانندگان و مسافران جاده ای درخواست کرد تا برای سفری ایمن و با آرامش خاطر قبل از سفر حتماً از وضعیت راه های کشور از طریق سامانه های جامع ۱۴۱ مطلع شوند.

گفتنی است؛ ­ در راستای توجه به حقوق شهروندی و دسترسی آزاد هم وطنان به اطلاعات جاده ای، در سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ اطلاعات مربوط به تصاویر لحظه ای از وضعیت ترافیکی راه های کشور و سایر اطلاعات مورد نیاز مسافران ارایه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: