در هفته اول سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

کدخبر: 2319864

علیخانی گفت: در هفته اول سفر‌های نوروزی ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

به گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فاروق علیخانی رییس اداره برنامه ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام و پذیرش بیش از ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ مسافر با یک هزار و ۱۶۳ پرواز در هفته اول سفر های نوروزی ۱۳۹۸ در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح سفر های نوروزی در این فرودگاه از ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ شروع و تا پایان هفدهم فرودین ماه ادامه دارد.

وی گفت: از ۲۴ اسفند ماه تا پایان روز دوم فرودین ماه ۹۸ تعداد ۵۸۰ پرواز ورودی و ۵۸۳ پرواز خروجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نشست و برخاست داشتند.

بیشتر بخوانید: فرودگاه امام خمینی رکوددار پرواز های خارجی /امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما فراهم شد

علیخانی با بیان اینکه تعداد مسافران ورودی و خروجی در هفته اول پرواز های نوروزی به ۱۸۲ هزار و ۶۸۶ نفر رسید، گفت: تعداد مسافران ورودی ۶۷ هزار و ۵۵۸ نفر و تعداد مسافران خروجی ۱۱۵ هزار و ۱۲۸نفر بود.

رییس اداره برنامه ریزی وعملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ابراز کرد: براساس درخواست های ارائه شده از سوی شرکت های هواپیمایی، تعداد مسافران و پرواز ها در روز های آتی افزایش خواهد یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: