اسکان روزانه ۲هزار زائر راهیان نور در اردوگاه میثاق آبادان

کدخبر: 2319508

اردوگاه‌های میثاق با شهدا و شهید مریم فرهانیان روزانه به ۲ هزار زائر راهیان نور خدمت‌رسانی می‌کنند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا اعزامی به خوزستان, سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج به عنوان متولی اصلی و میدانی اعزام زائران و اقشار مختلق مردم به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان در شهرهایی همچون اهواز, خرمشهر و آبادان اردوگاه هایی را برای اسکان زائران راهیان نور سراسر کشور در نظر گرفته است.

در این اردوگاه ها علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و اسکان, برنامه های فرهنگی و رزم نمایش هایی را نیز در نظر گرفته شده که زائران از آن برنامه ها بهره مند می شوند.

اردوگاه های میثاق با شهدا و شهید مریم فرهانیان شهر آبادان از جمله این اردوگاه ها هستند که به زائران راهیان نور خدمت رسانی می کنند.

سید علی نوری مدیر اردوگاه های میثاق با شهدا و شهید فرهانیان درباره جزئیات خدمت رسانی به زائران راهیان نور در این اردوگاه ها گفت که مجتمع اردویی میثاق و شهید مریم فرهانیان دارای 122 سوئیت مجزا و خوابگاه با ظرفیت هزار و 307 نفر در روز را دارد که در ایام اوج این تعداد به 2 هزار نفر رسیده و دارای تمامی امکانات رفاهی برای زائران است.

فعالیت 20هزار راوی در راهیان نور +فیلم

او می گوید که اردوگاه میثاق دارای آشپزخانه صنعتی و مجهز بوده که روزانه 2500 وعده غذا در این اردوگاه صرف می شود که کاروان های راهیان نور از خدمات این آشپزخانه صنعتی بهره مند شود.

نوری فضاسازی اردوگاه های میثاق باشهدا و شهید فرهانیان به تصاویر و سیره شهدا, اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب, پاسخگویی به سؤالات دینی و خدمت رسانی 25 خادم الشهدا به زائران راهیان نور را از دیگر اقدامات انجام شده در این اردوگاه ها برشمرد.

اردوگاه میثاق با شهدا و شهید مریم فرهانیان پذیرای کلیه کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب است و مدیران کاروانها می توانند با تماس با شماره تلفن (1-53363200-061) نسبت به هماهنگی جهت حضور در این مجتمع اقدام کنند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: