فتحی: ناگفته های زیادی از گرفتن مجوز استقلال در آسیا دارم/اوایل حضورم کار در اینجا سخت بود

کدخبر: 2319192

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: . با دیپلماسی پشت پرده و عزم جدی درون باشگاه و سایر ارکان ورزش توانستیم برای استقلال در آسیا مجوز بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیرحسین فتحی در روز کاری آخر سال در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال صحبت کرد . وی در ابتدا گفت: از ابتدای فصل فوتبال به خانواده بزرگ استقلال وارد شدم و باعث بسیار خوشحالی و خوشبختی بنده است که در کنار عزیزان استقلال هستم. باشگاهی که بیش از 40 سال طرفدار آن بودم و با خوشی های آن خوشحال و با شکست غمگین شدم و باعث افتخار است که کنار هواداران هستم و امیدوارم توانسته باشم آنها را خوشحال کنم. اوایل حضورم کار سخت بود اما با کمک کادرفنی و بازیکنان و هواداران روزهای خوب بسازیم و امیدوارم به جاهای بالاتر با کمک هواداران و خداوند بزرگ برسیم.

مدیرعامل استقلال در مورد گرفتن مجوز از ای اف سی در سالی که گذشت ،ادامه داد: هنوز ناگفته هایی دارم که باز نکردم. روزهای سختی برای من هست. کنفدراسیون فوتبال آسیا و دوستان فدراسیون می دانند که اعلام کردند که استقلال از آسیا حذف شده است. ما جلسات زیادی داشتیم که حدود 10 ساعت بود. دوستان باز قانع نشده بودند و در تهران جلسات متعدد داشتیم و واقعا جا دارد از شخص وزیر محترم و معاونین و آقای افشین داوری و دوستان در فدراسیون فوتبال تشکر ویژه داشته باشم. ناگفته های بسیاری است و یک کار ناممکن باتلاش جمعی ممکن شد. با دیپلماسی پشت پرده و عزم جدی درون باشگاه و با همکاران داخل باشگاه جلسات متمادی داشتیم.

فتحی ادامه داد: تشکر می کنم از دوستان که کمک کردند تا مجوز بگیریم و خوان بزرگی بود که با عزم دسته جمعی و ملی از وزارت ورزش و فدراسیون و باشگاه انجام شد و امیدوارم در سال آتی این مشکلات را نداشته باشیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: