فرمانده نیروی هوایی ارتش:

راهیان نور یک نمایش عظیم فرهنگی و رزمی است

کدخبر: 2319040

امیر سرتیپ نصیر زاده، ضمن دعوت از مردم برای حضور در مناطق عملیاتی گفت: راهیان نور یک نمایش عظیم فرهنگی و رزمی در عرصه جنگ نرم است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یادمان ها و ایستگاه های فرهنگی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب با حضور در جوار تعدادی از شهدای تفحص شده اخیر در معراج الشهدای اهواز گفت: دشمن همواره تلاش می کند تا ایثارگری ها و فداکاری جوانان و رزمندگان را در دوران دفاع مقدس فراموش کنیم، چرا که به واقع دیدند در آن دوران چقدر قدرتمند بوده ایم و جوانان شجاع ما در مقابل تمام قدرت های جهان با تکیه به ایمان و توکل ایستادگی کردند و به همین دلیل کشوری قوی و تاثیرگذار در جهان بوده ایم.

وی در ادامه افزود: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده است و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس موجب می شود تا فرهنگ ایثار و شهادت را یاد بگیریم و جوانان و آینده سازان انقلاب درس های مهمی فراگیرند.

امیر نصیرزاده با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب که به دست جوانان باید اداره شود اشاره کرد: ارتش همگام با سایر نیرو های مسلح برای ترویج فرهنگ عظیم دفاع و پایداری با برپایی ایستگاه ها و یادمان های راهیان نور تلاش می کند و نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه هوایی دزفول از نمایشگاه های پر بازدید و تاثیرگذار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تاکید بر شعار امسال راهیان نور با عنوان «ما پیروزیم» خاطر نشان کرد: در فرهنگ اسلامی مرگ و شهادت پایان راه نیست و این یک اعتقاد پر مغز است که دشمن از درک آن عاجز است و مرگ را شکست می داند. اما در آموزه های عاشورایی و اعتقادات ما شهادت یک فلسفه پر بار است و ما با قرار گرفتن در این مسیر و پیروی از راه ولایت در هر شرایطی پیروزیم.

در ادامه بازدید پلاک خادمی شهدا از سوی قرارگاه مرکزی راهیان نور به امیر سرتیپ نصیر زاده اهدا شد.

شایان ذکر است نمایشگاه ها و ایستگاه های راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق آب تیمور، دهلاویه، چذابه، یادمان عملیات رمضان، پایگاه هوایی دزفول و پایگاه دریایی خرمشهر تا دوازدهم فروردین برای بازدید زائران دایر می باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: