مجری جشنواره‌ جام‌جم کیست؟

کدخبر: 2317005

فردا پنجمین جشنواره جام‌جم در حالی برگزار می‌شود که مسئولین جشنواره به سه نام به عنوان کاندید اجرای این برنامه رسیده‌اند؛ محمدجعفر خسروی، رضا رشیدپور و یا محمد سلوکی.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سال گذشته هفدهم اسفندماه بود که چهارمین دوره جشنواره جام جم پس از چهار سال وقفه برگزار شد؛ آن دوره محمد احسانی دبیری این جشنواره را برعهده داشت و از دو هنرمند پیشکسوت داود میرباقری و اسماعیل شنگله تجلیل به عمل آمد. امسال به تعبیر مسعود احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره جام جم هنوز به جمع بندی نرسیده اند که کدام چهره پیشکسوت بر روی جایگاه حاضر شود و تندیس تجلیل جشنواره پنجم به او اختصاص یابد. البته پیش از این رئیس کمیسیون دوبلاژ به این نکته اشاره کرده بود احتمالاً یک چهره از دوبلورها حتماً به عنوان چهره پیشکسوت جشنواره پنجم تقدیر خواهد شد.

دبیر پنجمین جشنواره جام جم به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: جشنواره پنجم در حالی برگزار می شود که ما امسال سیدضیاءالدین دری کارگردان، حسین محب اهری و صداهای ماندگاری که فراموش نشدنی هستند را از دست دادیم. نمی توانیم تلویزیون و آثارش را ببینیم و نام بزرگانی چون حسین عرفانی، مهدی آرین منش، بهرام زند و محمد عبادی را فراموش کنیم. این جشنواره جام جم به یاد این بزرگان و پیشکسوتان آغاز می شود. در کنار این یادبودها و بزرگداشت ها، از دو چهره ارزشی سازمان صداوسیما هم تقدیر به عمل خواهد آمد. ان شاالله برترین های تلویزیون در بخش های برنامه های چهل سالگی، بخش نمایشی، پویانمایی، مسابقات، مستند، برنامه های ترکیبی، فضای مجازی، دوبلاژ و انتخاب مردمی، معرفی خواهند شد.

فرجی: «نون.خ» ماندیم / تلویزیون هیچ وقت دنبال طنز شانه تخم مرغی نیست +عکس

چه کسانی از "اپلیکیشن "ها در تلویزیون سود می برند؟

رئیس صداوسیما: نیروهای جدید، سختگیرانه انتخاب می شوند

داریوش فرضیایی: صداوسیما باید کودک امروز را نجات دهد

افرادی در پاسخ به این سوال که مجری پنجمین جشنواره جام جم چه کسی خواهد بود، تصریح کرد: اجرای پنجمین جشنواره جام جم سه کاندید دارد که یکی از این نام ها به عنوان مجری پنجمین جشنواره تلویزیون انتخاب خواهد شد؛ محمدجعفر خسروی، رضا رشیدپور و محمد سلوکی. امیدواریم یک جشنواره خوب و با کیفیت در خور شأن صداوسیما و اهالی رادیو و تلویزیون را فردا شب در مرکز همایش های صداوسیما شاهد باشیم تا این تقدیرها و تجلیل ها انگیزه برنامه سازان و سریال سازان را برای ساخت کارهای بهتر و با کیفیت تر دوچندان کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: