تلویزیون‌های اولد پاناسونیک ۲ برابر می‌شوند!

کدخبر: 2312462

به نظر می‌رسد پاناسونیک قصد دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی تعداد مدل و تلویزیون‌های اولد (OLED) را به دو برابر میزان آن در سال گذشته برساند.

به گزارش ایسنا، شاید خرید تلویزیون یکی از چالش‌برانگیزترین خریدهای لوازم خانگی برای هر شخصی باشد چراکه در سال‌های اخیر تلویزیون‌های متعددی با تکنولوژی‌های گوناگون و شگفت‌انگیزی روانه بازار شده‌اند و همین امر خریداری تلویزیون را برای خریداران واقعی اندکی سخت و دشوار کرده است.

تلویزیون‌هایی که صفحه نمایش آن‌ها اولد (OLED) هستند، از کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالاتر و بهتری نسبت به نمایشگرهای ال سی‌دی و ال‌ای‌دی برخوردارند که در سال‌های اخیر از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده‌اند.

شرکت‌های تولیدکننده و توسعه دهنده تلویزیون نیز در مدت‌های اخیر به شدت به سمت و سوی تولید و عرضه تلویزیون‌های مجهز به صفحه نمایش اولد ( OLED) روی آورده‌اند تا با عرضه و ارائه محصولات جدید و مدرن، نظر و رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کرده و بدین ترتیب میزان فروش خود را نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

تازه‌ترین اخبار منتشر شده از سوی پاناسونیک به نقل از وب سایت تک رادار، حاکی از آن است که پاناسونیک تصمیم گرفته است با توجه به نیاز کاربران و تقاضای بازارهای جهانی، تعداد و مدل‌های تولیدی از تلویزیون‌های اولد را به دو برابر میزان کنونی آن برساند.

بر اساس گفته‌های کارشناسان و تحلیلگران، این اقدام از سوی شرکت ژاپنی پاناسونیک می‌تواند به میزان قابل توجهی درآمدزایی و سودآوری آن را افزایش دهد و در رقابت با سایر رقبای قدرتمندش همچون سامسونگ و ال جی پیروز میدان شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: