فارس من| نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با فارس:

دولت برنامه‌ای درباره عدم کوچک شدن سفره مردم ندارد

کدخبر: 2311941

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت در بودجه سال آینده پر کردن سفره مردم را در نظر می‌‌گرفت و بهتر بود که لایحه بودجه سال ۹۸ خلاف اهداف دشمن مبنی بر کوچک کردم سفره ایرانیان تنظیم می‌شد اما چنین هدفی را در بودجه نمی‌بینیم.

سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره لایحه بودجه سال جاری گفت: انصافا لایحه بودجه‌ای که دولت ارائه کرده است، قابل گفت‌ وگو نیست.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آتی 310 هزار میلیارد تومان به بودجه جاری و حقوق و مزایای کارمندان دولت اختصاص پیدا کرده است، افزود: وقتی این میزان هزینه جاری دیگر اعتباری برای اقدامات لازم در دیگر بخش‌ها وجود نخواهد داشت این در حالی است که دولت طبق برنامه‌های پنجم و ششم توسعه موظف شده است که کوچکتر شده و هزینه‌های جاری را کاهش دهد که به هیچ وجه چنین چیزی در بودجه سال 98 دیده نمی‌شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه سال 98 باید بودجه‌ای ضد تحریمی باشد در حالی که به نظر می‌رسد آنچه دولت ارائه کرده گویا بودجه برای سال‌های عادی خواهد بود و گویی انگار نه انگار که تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و جنگ اقتصادی وجود دارد.

نقوی‌حسینی تاکید کرد: باید دولت در لایحه بودجه سال آینده بحث اشتغال و تولید و رونق تولید در کشور را محور اصلی لایحه بودجه قلمداد می‌کرد در حالی که چنین چیزی را در بودجه نمی‌بینیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سفره مردم را هدف قرار گرفته‌اند که این موضوع در فرمایشات مقام معظم رهبری در ماه‌های گذشته بارها اشاره شده است که دشمنان به دنبال فتنه اقتصادی در سال 98 علیه کشورمان هستند و دشمن می‌خواهد سفره مردم را هدف قرار داده و آن را خالی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت در بودجه سال آینده پر کردن سفره مردم را در نظر می‌‌گرفت و بهتر بود که لایحه بودجه سال 98 خلاف اهداف دشمن تنظیم می‌شد اما چنین هدفی را در بودجه نمی‌بینیم.

نقوی‌حسینی افزود: نمایندگان مجلس هم درگیر چارچوب‌های غلط لایحه بودجه دولت شده‌اند و نمی‌توانند کاری ورای بودجه در آن انجام دهند.این در حالی است که امروز از بیش از 150 پیشنهاد ارائه شده فقط 7 پیشنهاد مورد تائید نمایندگان قرار گرفته است.

وی گفت: این موضوع نشاندهنده آن است که نمایندگان کاملا متوجه شده‌اند نمی‌توان در خصوص بودجه سال آینده کار خاصی انجام داد ضمن اینکه پیشنهادات جزئی بوده و فقط چندین میلیارد تومان را می‌توانند جابجا کنند و این موضوع درد بودجه را درمان نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان « پیگیری گرانی چند برابری اجناس » خواستار پیگیری این موضوع شدند که بر همین اساس این مصاحبه تولید شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: