زمان بهره‌برداری از ساختمان جدید "پلاسکو" اعلام شد

کدخبر: 2311369

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ۲۲ هزار متر زمین برای ساختمان جدید "پلاسکو" در نظر گرفته شده است که قرار است در ۱۵ طبقه و ۵ طبقه زیر زمین ساخته شود، زمان بهره‌برداری از ساختمان جدید "پلاسکو" را اعلام کرد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد سعیدی کیا در حاشیه مراسم آیین بازآفرینی باغ وثوق الدوله در منطقه 14 که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بنای جدید پلاسکو اظهار کرد: دو کار موازی و همزمان در محدوده زمین پلاسکو انجام شد و هم اکنون گودبرداری در این منطقه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با توجه به شمع هایی که در سازه استفاده شده است و مراحل کار رو به اتمام است، پیش بینی می شود گودبرداری ساختمان پلاسکو تا پایان جاری به اتمام برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان درباره زیربنای ساختمان جدید پلاسکو نیز گفت: 22 هزار متر زمین در این محدوده در نظر گرفته شده است که قرار است در 15 طبقه و 5 طبقه زیر زمین ساخته شود.

سعیدی کیا با بیان اینکه نقشه و طرح بنای جدید پلاسکو نیز مورد تایید کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی رسیده است، گفت: از این جهت نیز مشکلی برای بنای جدید وجود ندارد و پیش بینی می شود با توجه به فرآیند کارهای اجرایی از مهر امسال، ساختمان جدید تا مهر 99 به پایان برسد.

وی همچنین از در نظر گرفته شدن نمادی برای شهدای آتش نشان در ساختمان جدید پلاسکو خبر داد و گفت: بنا است در این بنا، گالری تجلیل از شهدای آتش نشان در نظر گرفته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان همچنین درباره تعامل و همکاری شهرداری تهران با بنیاد مستضعفان گفت: در این زمینه نیز ما بنا داریم این تعامل و همکاری را در فرایند واگذاری برخی از باغات در اختیار این مجموعه ادامه دهیم.

سعیدی کیا تصریح کرد: هم اکنون 15 باغ با مساحت های مختلف از 2 تا 3 هزار متر تا یک هکتار در اختیار بنیاد مستضعفان است که بنا داریم برخی از این باغات را نیز در آینده برای استفاده عمومی به شهرداری تهران واگذار کنیم.

وی یادآور شد: در مرحله نخست دو باغ وثوق الدوله در منطقه 14 و عقبری در منطقه 2 به شهرداری تهران واگذار می شود و این در حالیست که بنیاد مستضعفان هیچ سیاست پنهانی را برای واگذاری این باغات به شهرداری تهران ندارد.

زیربنای تجاری مازاد ساختمان جدید پلاسکو تایید نشد

تصمیمی درباره برگزاری نمایشگاه بهاره گرفته نشده/ پرداخت 300 میلیون تومان وام به کسبه پلاسکو

روایت رئیس بنیاد مستضعفان از نامه نگاری با جهانگیری درباره پلاسکو جدید

پلاسکو جدید مهر 99 به کسبه تحویل می شود

دومین بزرگداشت آتش نشانان پلاسکو در قطعه 50 گلزار شهدای تهران

تصمیم گیری نهایی شورایعالی معماری و شهرسازی درباره ساختمان جدید پلاسکو

آتش نشان تهرانی به جمع شهدای آتش نشان پلاسکو پیوست

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: