آتش‌سوزی مجتمع تجاری در خیابان اقدسیه

کدخبر: 2311323

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان اقدسیه خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان اقدسیه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:35 دقیقه عصر امروز آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان اقدسیه، خیابان فیروزبخش به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش نشانان ایستگاه 61 واقع در نزدیکی مرکز تجاری در مدت زمان حدود یک دقیقه به محل حادثه رسید، ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد در یک مجتمع تجاری 9 طبقه که 6 طبقه منفی با کاربری پارکینگ داشت، در طبقه منفی ششم در قسمت کابلها و سیم کشی برق، آتش سوزی رخ داده که آتش به سرعت در حال گسترش به سایر قسمتها بود.

وی تصریح کرد: دود حاصل از این حریق تا طبقه منفی سوم نفوذ کرده که آتش نشانان از سرایت دود به طبقات دیگر جلوگیری کردند همچنین پیش از رسیدن آتش نشانان، نگهبانان این مرکز تجاری با خاموش کننده های دستی به محل حریق رفته و تا حد زیادی موفق به خاموش کردن آتش شده بودند که آتش نشانان اقدام نگهبانان را تکمیل کردند.

ملکی با اشاره به دودگرفتگی یکی از نگهبانان مجتمع تجاری در این حادثه خاطرنشان کرد: آتش نشانان 15 نفر آقا و خانم را که در طبقات منفی حضور داشتند، به طبقات بالایی منتقل کردند.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان اینکه پرسنل این مرکز در چند روز گذشته کار با خاموش کننده های دستی را از طریق آتش نشانان آموزش دیده بودند، یادآور شد: این آموزش باعث شد که نگهبانان در این حادثه به سرعت وارد عمل شوند.

وی متذکر شد: اماکن تجمعی مانند فروشگاه های بزرگ ممکن است از ایمنی خوبی برخوردار نباشند که با توجه به ایام شب عید، باید تجهیزات ایمنی لازم در این مجتمع ها به کار بسته شود.

آتش سوزی گسترده کارگاه نجاری در خیابان جمهوری + تصاویر

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: