رحیم زهیوی: تا خرداد ماه ۹۸ آماده بازی می‌شوم/ الغرافه تیمی نیست که جلوی ذوب‌آهن را بگیرد

کدخبر: 2311306

از نگاه رحیم زهیوی، مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب‌آهن، تیم الغرافه قطر این توانایی را ندارد که مانع از صعود ذوبی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا شود.

- اخبار ورزشی -

رحیم زهیوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت خود بعد از مصدومیت رباط صلیبی که دو ماه پیش دچارش شد، گفت: من مشغول پشت سر گذاشتن مراحل درمانی ام هستم و از آنهایی که در این مدت پیگیر شرایطم بودند، تشکر می کنم. دیگر با این مصدومیت کنار آمده ام و قسمت من هم این بود. دوست هم ندارم خودم و خانواده ام را اذیت کنم و در حال حاضر تنها هدفم این است که با قدرت به میادین فوتبال برگردم. خوشبختانه شرایط من خوب است و از خرداد ماه 98 آماده بازی کردن خواهم شد.

مهاجم مصدوم تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت ذوبی ها با وی تماس داشته اند یا خیر، تأکید کرد: آقایان آذری، خرمگاه و منصوریان با من تماس می گیرند. بازیکنان هم با من در تماس هستند و از آنها تشکر می کنم. امیدوارم حق و حقوق بازیکنان نیز پرداخت شود. به هرحال این شغل فوتبالیست هاست و بازیکنان چشم به حق و حقوق شان دارند.

وی با اشاره به دیدار روز سه شنبه ذوب آهن برابر الغرافه قطر تصریح کرد: خیلی خوشحال شدم که مقابل الکویت برنده شدیم، ولی بازی با الغرافه سخت تر است. اعتقاد من این است که میل به بردن و جنگیدن در تیم باید بیشتر شود. این میل و اشتیاق در منصوریان دیده می شود و امیدوارم بازیکنان هم در بازی با الغرافه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند تا تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. به نظر من الغرافه تیمی نیست که جلوی ذوب آهن را بگیرد.

قاسم حدادی فر: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی یک جام بیاورد/ لیگ قهرمانان برای ذوب آهن جذابیت دارد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: