آخر هفته مهلت آرای مردمی به آثار تلویزیونی تمام می‌شود

کدخبر: 2311295

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره جام‌جم از شمارش معکوس راه‌یابی منتخبان آرای مردمی به مرحله نهایی خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره جام جم ظهر با حضور در برنامه «خیابان جام جم» تلویزیون گفت: شناسایی نقاط قوت، استعدادهای جدید در برنامه سازی و حمایت از آن ها و از سوی دیگر آشنایی مردم و مسئولان با تلاش برنامه سازان ساختارهای مختلف و اقدامات بزرگ تلویزیون یکی از ثمرات برگزاری جشنواره جام جم است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم تصریح کرد: مخاطبان برای رای دهی و انتخاب از بین 142 اثر و فرد بخش مردمی تا پایان هفته مهلت دارند. و پس از آن از هر زیر گروه 6 اثر به مرحله نهایی راه پیدا می کنند و آنجا دیگر رقابت ها حسابی گرم و نفس گیر است. رقابت در مرحله نهایی بیش از یک هفته طول خواهد کشید و در نهایت برگزیده هر کدام از این زیرگروه ها در مراسم جشن مردمی معرفی خواهند شد.

وی افزود: افزوده شدن بخش مردمی به این دوره از جشنواره رویکرد مشارکتی و تعاملی مخاطبان به عنوان اصلی ترین سرمایه رسانه ملی را دنبال می کند که نتیجه آن موجب افزایش اعتماد به رسانه است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم اظهار داشت: زمانی که مردم به قضاوت و داوری برنامه های تلویزیون می نشینند، سلایق و موضوعات مورد پسند مخاطبان با معرفی آثار برگزیده نمایان می شود و این می تواند دستمایه تولیدات آتی تلویزیون باشد.

وی در خصوص یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری جشنواره جام جم تصریح کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای انعکاس تلاش های خانواده بزرگ سیما شامل 17 شبکه و کانال ملی و تخصصی است. 367 هزار دقیقه عملیات دوبله شامل ترجمه، دوبله و صدا در سال گذشته و همچنین پخش روزانه 5 ساعت از تولیدات مرکز صبا در شبکه های تلویزیونی و رشد صادرات پویانمایی به کشورهای دنیا بخشی از اقدامات بزرگ تلویزیون است.

خواجه نژاد با اشاره به اختصاص سه باکس نمایشی شبانه در شبکه های سیما گفت: سال 95، 23 عنوان سریال شامل 496 قسمت؛ سال 96، 33 عنوان سریال شامل 797 قسمت و تا پایان آذر سال 97؛ 24 عنوان سریال شامل 729 قسمت روی آنتن رفته است.

"ثریا" به جشنواره جام جم راه نیافت/ معیار انتخاب برنامه ها چیست؟

وی با اشاره به رشد تولیدات مرکز سیما فیلم در این سال ها افزود: متوسط پخش روزانه یعنی نسبت تعداد قسمت سریال های پخش شده در سال به تعداد روزهای سال به ترتیب 1.4 ، 2.2 و 2.7 بوده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در پایان به آمار داوری 637 اثر در کمیسیون های ده گانه و 142 اثر در بخش مردمی اشاره کرد و گفت: جشنواره جام جم با این حجم از آثار بزرگ ترین جشنواره و رویداد فرهنگی رسانه ای کشور محسوب می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: