گزارش واجا و سپاه به کمیسیون امنیت/ "حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات" از تروریست‌ها قطعی اعلام شد

کدخبر: 2311268

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات جلسه این کمیسیون با مسئولان ذیربط درباره حادثه تروریستی زاهدان را تشریح کرد.

- اخبار سیاسی -

محمدابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه ویژه امروز (یکشنبه 28 بهمن) این کمیسیون گفت: در این جلسه ابعاد مختلف حادثه اخیر تروریستی زاهدان با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امورخارجه، مسئولان وزارت اطلاعات، مسئولان وزارت کشور، نماینده سپاه پاسداران و استاندار سیستان و بلوچستان بررسی شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه نماینده سپاه پاسداران گزارشی از چگونگی حادثه و کم و کیف وقوع حادثه گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه و نماینده وزارت اطلاعات نیز گزارشی از کم و کیف فعالیت گروهک ها در این استان گزارشی را ارائه کرد.

وزیر خارجه پاکستان در گفتگو با ظریف: آماده هرگونه همکاری برای بررسی حادثه تروریستی زاهدان هستیم

بیانیه بسیج حقوقدانان در پی حادثه تروریستی زاهدان

احضار سفیر پاکستان به وزارت خارجه درپی حمله تروریستی زاهدان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، عنوان کرد که سفیر پاکستان احضار شده و از مسئولان پاکستانی به صورت جدی خواسته شده تا با عناصر و گروهک هایی که با حمایت عربستان و امارات به پاکستان اعزام و از آنجا وارد کشور ما می شوند، برخورد کنند.

رضایی ادامه داد: مسئولان ایرانی عنوان کردند که پاکستانی مراقب باشند که روابط ایران با پاکستان تحت تاثیر رفتار سوء عربستان، امارت، اسرائیل و آمریکا قرار نگیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: طبق گزارش های ارائه شده این حمله تروریستی با حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات انجام شده و مواد منفجره استفاده شده در این حادثه از خاک پاکستان وارد کشور شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: