باید به چگونگی عملیاتی شدن ۸ تکلیف در بیانیه "گام دوم" رهبری بپردازیم

کدخبر: 2311235

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقبال می‌کنیم که در ادامه برنامه "شنبه‌های انقلاب" تبیین دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب به چگونگی عملیاتی شدن ۸ تکلیف مطرح‌شده در بیانیه "گام دوم" مقام معظم رهبری بپردازیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار نقدی امروز در مراسم اختتامیه شنبه های انقلاب با موضوع تجلیل از رسانه ها اظهار کرد: انقلاب ما 40 ساله شد این اتفاقی است که امام راحل(ره) به آن اشاره کردند؛ در قرون اخیر هیچ انقلابی با حفظ آرمان هایش به 40 سالگی نرسیده است، این اتفاق عظیمی است که باید به آن بالید و آن را مکرر بیان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) خطاب به دولت موقت تذکر دادند باید کارهایی که برای مردم انجام می شوند بیان شده و گزارش های کار در دسترس مردم قرار گیرند؛ مهمترین اتفاق، همین 40 سالگی انقلاب است، اگر هیچ اتفاق مثبت دیگری رخ نداده بود همین حفظ استقلال و آزادی بزرگترین دستاورد انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر حجم توطئه ها را بشماریم به انتهای آن نمی رسیم؛ نقطه مهم این است که برای آینده کشور به استفاده از این تجربه ها نیازمندیم؛ 1360 سال از تجربه حکومت دینی توسط امیرالمومنین(ع) می گذشت و انقلاب اسلامی هیچ الگوی پیش رو نداشت اما در حال حاضر 40 سال تجربه درخشان داریم و باید به عنوان سرمایه به آن نگاه کنیم.

نقدی تصریح کرد: گام دوم انقلاب نیز در بیان مقام معظم رهبری تبیین شد که باید عملیاتی شود و به چگونگی آن پرداخته شود؛ لازمه تحقق این 7 محور ایجاد مهارت افزایی است البته موفقیت در این کار مشروط به همکاری رسانه هاست. باید از این فرصت استفاده کنیم ما آماده ایم مقدمات خواسته های مقام معظم رهبری را دسته بندی کرده و به کمک رسانه ها در جامعه نشر دهیم.

وی با اشاره به اینکه کار تبیین دستاورد ها تازه از امروز آغاز شده است و ما کمی دیر در این زمینه عمل کردیم، افزود: کار و تلاش در عرصه تبیین تجربه ها آغاز شده است که می تواند دستمایه اصلی برای ادامه راه کشور در گام دوم انقلاب باشد لذا استقبال می کنیم که در ادامه این برنامه، تبیین دستاورد های چهل ساله انقلاب به چگونگی عملیاتی شدن 8 تکلیف مطرح شده در بیانیه "گام دوم" مقام معظم رهبری بپردازیم. معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسدار انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری قبل از تبیین 8 تکلیف و مأموریت جوانان، امید داشتن و فارغ شدن از تصویرسازی های بیگانگان علیه انقلاب را تکلیفی برای کشور مطرح کرده اند که آماده ایم این 8 تکلیف را تبیین کنیم و در پی آن مطالبات لازم برای اجرایی شدن آن ها را از نهاد های مربوطه؛ اعم از دولت، مجلس، قوه قضاییه، نهاد های نظامی و ... داشته باشیم اما شرط موفقیت در این عرصه نیز مشارکت رسانه هاست زیرا جنگ امروز جنگ رسانه هاست.

روایت سردار نقدی از زمینه سازی صهیونیست ها برای فرار از منطقه و زمین خواری در آمریکای لاتین

سردار نقدی: بیانیه «گام دوم انقلاب» برای نسل جدید راهبردی است

فریاد «الله اکبر» خانواده شهدا در چهل سالگی انقلاب+ تصاویر

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: