فشارهای سیاسی دخیل است؟

تفتیان دوباره در برج ایفل!/ فدراسیون دوومیدانی زیر حرفش زد

کدخبر: 2310481

فدراسیون دوومیدانی که گفته بود برای ناکامان بازی‌های آسیایی اردوی خارجی درنظر نخواهد گرفت، با اعزام تفتیان به فرانسه زیر حرف خود زد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسئولان فدراسیون دوومیدانی پس از پایان بازی‌های آسیایی و در برنامه ریزی‌هایی که برای مسابقات سال آینده انجام می دادند، اعلام کردند که فدراسیون برای ورزشکارانی که در بازی‌های آسیایی نتیجه نگرفته‌اند، قطعا مربی و اردوی خارجی در نظر نخواهد گرفت، اما ظاهرا کیهانی و دوستان در فدراسیون زیر حرف خود زده‌اند.

حسن تفتیان یکی از ورزشکارانی بود که بعد از احسان حدادی بیشترین هزینه‌ها در آستانه بازی‌های آسیایی برای آماده سازی وی شد، اما او نتوانست در دو ماده یک مدال برنز هم کسب کند و ناکام بزرگ در جاکارتا بود و همین موضوع اعتراض سایر ورزشکاران را هم به همراه داشت.

اما او این روزها برنامه سه هفته‌ای خود را در فرانسه و شهر پاریس هماهنگ کرده و فدراسیون هم که گفته بود اردوی خارجی برای ناکامان نخواهد داشت، زیر حرف خود زده و این دونده را به نزدیکی «برج ایفل» اعزام خواهد کرد!

ظاهرا تفتیان طی لابی‌هایی که با نماینده مجلس شهر و استانش داشته فدراسیون را متقاعد کرده که بخشی از هزینه‌های این اردوی سه هفته‌ای را بدهد و حالا اینکه چطور فدراسیون زیر حرف خود زده و اردوی خارجی را در نظر گرفته مشخص نیست و شاید هم فشارهای سیاسی در این بین دخیل بوده است.

فدراسیون دوومیدانی می‌گوید هزینه تمرین سه هفته ای تفتیان در فرانسه حدود 40 میلیون تومان خواهد بود که آنها نیمی از این هزینه‌ها را پرداخت خواهند کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: