سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» از امشب روی آنتن شبکه دو+ تصاویر

کدخبر: 2309485

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا از امشب ۲۲بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل و تهیه کنندگی مجید رضابالا از امشب-۲۲بهمن ماه- هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

بنا بر این گزارش، این سریال که به وقایع اول انقلاب می پردازد، در لوکیشن‌های خانه‌ای واقع در خیابان ایتالیا، شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین رفت. همچنین مناطق بازسازی‌شده در تهران که یادآور دهه ۵۰ است، از دیگر لوکیشن‌های این سریال بود. تصویربرداری فاز اول این سریال نیمه دی‌ماه سال گذشته به پایان رسید و تولید زمان گذشته که مربوط به دهه ۵۰ است به دلیل کمبود بودجه به زمانی دیگر موکول شد. فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت خیر مدرسه‌ساز، مائده طهماسبی اکرم، بهرام ابراهیمی‌ محمد، بهاران بنی‌احمدی فرشته و… در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

از دیگر بازیگران تاریکی شب،‌ روشنایی روز می‌توان به فرهاد قائمیان،‌ سام کبودوند، سیدمهرداد ضیایی، فرزین صابونی، احسان امانی، مائده طهماسبی، بهاران بنی‌احمدی، بهرام ابراهیمی، روزبه حصاری، مهرداد ضیایی، ناصر ممدوح، پرویز پورحسینی و امیرحسین مدرس اشاره کرد.

داستان این سریال در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال داستان زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. بهنام طریقت به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بودند که فعالیت سیاسی هم داشتند. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: