واکنش گوینده خبر تلویزیون به بازداشت مرضیه هاشمی و بی تفاوتی برخی افراد

کدخبر: 2303747

گوینده خبر شبکه اول سیما با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود با هشتگ freemarziehhashemi# آزادی همکار در بندش در آمریکا را مطالبه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، فضه سادات حسینی گوینده خبر سیما با انتشار پست هایی در توئیتر با هشتگ freemarziehhashemi# آزادی مرضیه هاشمی گوینده شبکه پرس تی وی که چند روزی است در بند ایالت متحده آمریکا است را طلب کرد و از بی تفاوتی برخی افراد انتقاد کرد.

حسینی در حساب کاربری خود نوشت:

درد دارد که این روزها بجای اینکه از هرطریقی آزادی #مرضیه_هاشمی را مطالبه کنی،در آلبوم عکسهایت به دنبال عکس ده سال قبل بگردی! و درد بزرگتر،قیاس بانویی ست که برای عقیده ش #هجرت کرده با کسی که وطنش را فروخته و جاسوس است و بخاطرش وزیر خارجه انگلیس وساطت میکند!#freemarziehhashemi

پوشش در آمریکا آزاد است! حالا با چه استدلالی و بر مبنای کدام قانون، اول بسم الله #حجاب خانم #مرضیه_هاشمی را از سرش برمیدارند؟! پ ن: خوب یا بد، در ایران قانون حجاب اجباری ست! قااااانوووون!!#freemarziehhashemi

مطالبه گری توئیتری فضه سادات حسینی برای مرضیه هاشمی

گفتنی است؛ مرضیه هاشمی، شهروند ۵۹ ساله آمریکا که ۲۵ سال است در ایران سکونت دارد، همزمان با سفر اخیر خود به آمریکا به عنوان شاهد در یک پرونده بازداشت شده و تاکنون هیچگونه اتهامی علیه وی اقامه نشده است. پیش از این کاربران فضای مجازی همزمان با انتشار خبر دستگیری این مجری شبکه تلویزیونی پرس تی وی با هشتگ freemarziehhashemi آزادی این بانوی مسلمان را مطالبه کرده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: