کرسی‌های نفحات ویژه ایام فاطمیه

کدخبر: 2303447

کرسی‌های نفحات‌القرآن به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در مساجد تهران برگزار می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، 312 اُمین کرسی تلاوت نفحات پنجشنبه 27 دی با تلاوت احمد ابوالقاسمی قاری بین المللی کشورمان در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) واقع در مهرآبادجنوبی بعد از اذان مغرب و عشا برگزار می شود.

کرسی 313 نفحات نیز شنبه 29 دی با تلاوت سعید پرویزی قاری بین المللی کشورمان در مسجد 14 معصوم خانی آبادنو برگزار خواهد شد. مسجد جامع ولیعصر (عج) واقع در خانی آبادنو، خیابان میعاد شمالی میزبان کرسی 314 نفحات در روز یکشنبه 30 دی خواهد بود که در این محفل، سیدمصطفی حسینی قاری ممتاز کشورمان به تلاوت آیات الهی می پردازد.

کرسی 315، یکم بهمن پس از نماز مغرب با تلاوت مهدی غلام نژاد قاری بین المللی کشورمان در مسجد باب الحوائج (ع) واقع در شهرک ولیعصر، میدان زاهدی برگزار می شود. همچنین کرسی 316 نفحات سه شنبه دوم بهمن از نماز مغرب با تلاوت استاد محمدحسین سبزعلی قاری بین المللی کشورمان در حسینیه بنی فاطمه(س) واقع در چهارراه سرچشمه برگزار می شود.

تلاوت امین پویا در کرسی نفحات + صوت

تلاوت احمدی وفا در کرسی نفحات القرآن

کرسی ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ به صورت زنده پخش می شود که قرآن دوستان می توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: