جام ملت‌های آسیا| کره جنوبی پیروز شد و به صدر رسید؛ چین حریف تایلند شد

کدخبر: 2303318

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با برتری مقابل چین، به عنوان صدرنشین گروه C به جمع ۱۶ تیم پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راه یافت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در گروه C از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) برگزار شد که نتایج این دو مسابقه به شرح زیر است:

* چین صفر - کره جنوبی 2 گل ها : اوی جوهوانگ (14 - از روی نقطه پنالتی) و کیم مین جائه (51) اخطار : ژائو ژوری، ژانگ چنگ دونگ، ژانگ لیپنگ و گائو لین از چین

* قرقیزستان 3 - فیلیپین یک گل ها : ویتالی لوکس (24، 51 و 77) برای قرقیزستان و استفان شروک (80) برای فیلیپین اخطار : تامیرلان کوزوبائف، فرهات موسابکوف و ادگار برنهارت از قرقیزستان و استفان پالا، آلوارو سیلوا و لوک وودلند از فیلیپین

با این نتایج، تیم ملی کره جنوبی با کسب 9 امتیاز صدرنشین گروه C مسابقات شد و در دور یک هشتم نهایی رقابت ها به مصاف تیم سوم یکی از گروه های A، B و F می رود. چین هم که با 6 امتیاز و کسب رتبه دوم گروه به جمع 16 تیم پایانی مسابقات رسید، مقابل تیم دوم گروه B یعنی تایلند صف آرایی می کند. قرقیزستان هم که با 3 امتیاز به جایگاه سوم جدول این گروه رسید، باید منتظر عملکرد سایر تیم های سوم سایر گروه ها باشد تا ببیند می تواند به دور یک هشتم نهایی برسد یا خیر.

ابراهیم قاسمپور: سطح فنی جام ملت های آسیا پایین است

نتایج دیدارهای گروه C رقابت ها در زیر آمده است:

دور اول

چین 2 - قرقیزستان یک کره جنوبی یک - فیلیپین صفر

دور دوم

فیلیپین صفر - چین 3 قرقیزستان صفر - کره جنوبی یک

دور سوم

چین صفر - کره جنوبی 2 قرقیزستان 3 - فیلیپین یک

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: