کنعانی مقدم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخورد توهین‌ آمیز با مرضیه هاشمی ادعای دروغین آمریکایی‌ها در حقوق بشر را اثبات کرد

کدخبر: 2303282

یک فعال اصولگرا برخورد وقیحانه و توهین آمیز آمریکا با مرضیه هاشمی را بیانگر ادعای دروغین آمریکا در حقوق بشر دانست.

حسین کنعانی مقدم، یک فعال اصولگرا در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی دستگیری مرضیه هاشمی مجری پرس تی وی در آمریکا و برخورد های توهین آمیزی که با او صورت گرفته است، به آشکار شدن ادعای دروغین آمریکا در موضوع حقوق بشر گفت: آمریکا با بازداشت مرضیه هاشمی چهره واقعی خودش را نشان داد.

وی افزود: آمریکا حقوق بشر را ابزاری برای سلطه قرار داده است، و علیرغم اینکه خود را مدعی حقوق بشر نشان می دهد اما هیچ ارزشی برای این موضوع قائل نیست همانطور که با خانم مرضیه هاشمی این چنین وقیحانه برخورد کردند.

یک فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: مرضیه هاشمی یکی از چهره های شناخته شده خبری مسلمان و محجبه در دنیا است لذا آمریکایی ها که خود را مدعی حقوق بشر می دانند حتی نتوانستند حقوق اولیه یک خانم را حفظ کنند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: مرضیه هاشمی را وادار به کشف حجاب کردند، اورا به زندان بردند، شکنجه کردند و هیچ گونه توضیحی هم در این خصوص ندادند.

وی ادامه داد: یکی از کار هایی که ترامپ پرده برداری از اهداف استکباری آمریکا در بحث حقوق بشر، نژادپرستی، حمایت های آنان از کودک کشی ، جنایتکاران و تروریست آمریکا بود.

کنعانی مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ما اکنون با چهره واقعی آمریکا روبه رو هستیم و جامعه جهانی خبرنگاران و رسانه ها باید نسبت به این موضوع واکنش جدی نشان دهند در عین حال ایران نیز باید این را به عنوان یک بحث مهم در صدر کار های سیاست خارجی خود قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: