حجت‌الاسلام صالحی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

ثبت‌نام ۱۶ هزار زوج برای شرکت در بیست و سومین مرحله ازدواج دانشجویی/ مهلت ثبت‌نام تا پایان دی

کدخبر: 2303279

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره گفت: تا این لحظه حدود ۱۶ هزار زوج برای شرکت در بیست و سومین مرحله ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور و معاون سیاسی فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به آغاز روند ثبت‌نام دانشجویان برای حضور در طرح ازدواج دانشجویی گفت: تا این لحظه حدود 16 هزار زوج برای شرکت در بیست و سومین مرحله ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد 15 هزار 800 زوج هم ثبت نام خود را تکمیل کردند و در همین رابطه از میان زوج های ثبت نام کننده، ثبت نام 12 هزار زوج تایید شده است.

صالحی ادامه داد: از این تعداد هم قریب به 7 هزار زوج تا کنون کاروان خود را برای حضور در طرح همسفر تا بهشت انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بیست و سومین مرحله ازدواج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار می شود، یادآور شد: بیشترین ثبت نام مربوط به تهران است و بعد از تهران هم به ترتیب اصفهان، خراسان رضوی، یزد و کرمان قرار دارند.

درباره پایان مهلت ثبت نام زوج های دانشجو هم گفت: زوج های دانشجو تا پایان دی‎ماه فرصت دارند تا با با مراجعه به سامانه Ezdevaj.org برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند. در پایان مهلت ثبت‌نام هم با توجه به تعداد ثبت‌نام کنندگان نسبت به تمدید و یا عدم تمدید مهلت ثبت‌نام تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: