خدافظی شاعرانه حامد عسگری از فضای مجازی +عکس

کدخبر: 2303224

حامد عسگری شاعر جوان و محبوب کشورمان با انتشار مطلبی در صفحات توئیتر و اینستاگرام خود، برای همیشه از فضای مجازی خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، حامد عسگری شاعر و نویسنده جوان و پرآوازه کشورمان که چندی پیش کتاب "پریدخت" او رونمایی شد، ساعاتی پیش با انتشار مطلبی در صفحات توئیتر و اینستاگرام خود، برای همیشه از فضای مجازی خداحافظی کرد. او که حالا در آستانه چهل سالگی خود قرار دارد، تصمیم گرفت که با این اقدام بیش از پیش به زندگی شخصی خود پرداخته و در کنار خانواده اش باشد.

این شاعر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«خب آقاحامد ... اینم از اتمام چاپ سوم پریدخت در ده روز ... اینم از پنجاه کا فالوور... اینم از حلوا حلوا کردنت توی جمع و به به و چه چه کردن خلق الله...که چی؟ کجا رو گرفتی؟ چی هستی؟ داری چیکار میکنی؟ برو پسر جان برو ... از این غریبستان فرار کن ... تا چهل سالگیت چیزی نمونده... هفتادسال هم که عمر کنی که نمیکنی، نصفش رفت! زکی پسر زکی ! که چی؟ بچسب به زندگیت! به خلوتت ! برگرد به غار... یه فکری به حال خودت کن! به حال زخم معده ت ، به حال کبدچربت... ورزش کن! زمان داره میگذره و تو اسیر اینجایی...حقیقی زندگی کن... آفرین پسر خوب.

تصمیم خیلی سختی بود، دروغ چرا؟ چرخیدن اینجا خیلی لذت بخش بود! ولی تا کی؟ شما نه هوادار بودین نه فن نه لشکریایبری ! نه چشم و گوش بسته لایک کردین و کامنت گذاشتین. شما مخاطب فهمیم من بودید و حیات من به حضور شماها بود! خدای بالای سرم را گواه میگیرم که هرچی اینجا نوشتم قبلش گفتم: «پسر حبیب آخر پستته، شاید بعدش مُردی ببین چی مینویسی! »هر اومدنی یه رفتنی داره! هر سلامی یه خداحافظی! این مدت هم شما خیلی لطف داشتین و دارین، رنجشی از کسی ندارم، محبتها زیاد بود اما کم تو خفا و علن نارفیقی و نابرادری و فحش و تهمت و افترا ندیدم و نشنیدم، حلال حلال حلال، اگه باعث رنجیدن کسی شدم ببخشین، نه خودمو لوس میکنم نه ننه من غریبم بازی در میارم، بیابونی جماعت نون مفت نخورده که حرف که حرف مفت بزنه، شما بمانید و اکستنشن تهرانی، شما بمانید دیش دری دی دین ماشالا، شما بمانید و پلنگها... شما بمانید و لینک در بیو... سخنان کوروش کبیر و دکتر شریعتی و راز های موفقیت و لذت تغیر و قرعه کشی هایی با جایزه ریمل و آیفون و تخفیف ها و حراج، شما بمانید و عکس پیتزای آقای بازیگر... درازهی ها و کتونی ها و ست روسری و آستین حجاب و جدیدترین نحوه بستن روسری لبنانی... من میروم به دخترم دیکته بگویم ، من میروم با همسرم فلافل بخورم ، من میروم با نیکان اسکوتر سواری کند.صفحه را نمیبندم، اینجا همیشه هست، خدا را چه دیده اید عمر دست خداست، شاید فردا روزی نبودیم ، یکی اینجا یک چیزی خواند یک خدا بیامرزی نثارمان کرد. حلال کردم ، حلال کنید. کامنتها را جواب نمیدهم ، حمل بر بی ادبی نگذارید.

خدافظی تلخ و شاعرانه حامد عسگری از فضای مجازی+عکس /// غزل خداحافظی شاعر معروف از صفحات مجازی+عکس

او همچنین در توئیتر خود نوشت:

حماسه خداحافظی... خوبی بدی دیدید حلال کنید... حالم خوش نی... رفتن یعنی از همه جا رفتن ... نمیشه نصفه نیمه رفت ...شاید یه روزی برگشتم ... حلال کردم ... یاعلی

خدافظی تلخ و شاعرانه حامد عسگری از فضای مجازی+عکس /// غزل خداحافظی شاعر معروف از صفحات مجازی+عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: