بیش از ۱۰۰ نقص فنی در باغ پرندگان در حال بر طرف شدن است

کدخبر: 2303187

قائم مقام شهرداری منطقه ۴ تهران در بازدید از آخرین مراحل آماده سازی فاز دوم باغ پرندگان گفت: بیش از یکصد مورد نقص فنی در باغ پرندگان در حال بر طرف شدن است.

به گزارش ایسنا، محمد خبازها با اعلام این خبر و با بیان اینکه مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های بزرگ کشور در سال های اخیر است، افزود: این مجموعه تفریحی و گردشگری در دو فاز در دستور کار قرار گرفت که در فاز دوم باغ پرندگان ۷.۵ هکتار از باغ زیر سازه فلزی قرار دارد؛ این سازه با ۶۸ هزا متر طول کابل مجهز به صاعقه گیر است.

وی تصریح کرد: این سازه شامل ۱۲ ستون و ۳۵ تا ۵۰ متر ارتفاع در نقاط مختلف است.

خبازها با اشاره به مشکلات این مجموعه تفریحی افزود: متاسفانه در دوره قبلی مدیریت شهری این پروژه در حالی افتتاح شده بود که امکان بهره برداری نداشته و نمی‌توانستیم بدون انجام مواردی چون "نصب صاعقه گیر" که با جان شهروندان ارتباط داشت، پروژه را به بهره برداری برسانیم.

قائم مقام شهرداری منطقه ۴ افزود: طی یکسال گذشته و با هزینه ای بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، نواقص موجود در فاز دوم باغ پرندگان نظیر "نصب صاعقه گیر، احداث تصفیه خانه، تکمیل تورهای رینگ اطراف باغ ، تکمیل سرویس های بهداشتی و نرده‌های حفاظتی، نصب درهای ورودی و خروجی، احداث زیستگاههای شرقی و غربی، تکمیل شبکه آبرسانی و..." بر طرف شده تا امکان بهره برداری از باغ پرندگان وجود داشته باشد. بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، وی خاطرنشان کرد: رفع نواقص متعدد فاز دوم باغ پرندگان که در سال ۹۶ افتتاحی نمایشی و غیرقابل استفاده برای شهروندان را داشت، یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه چهار در دوره اخیر بوده که با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته، در آینده ای نزدیک قابلیت استفاده برای عمومی را خواهد داشت. انتهای پیام

دبیرخبر: منیره کربلایی

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: