فارس من| معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

افزایش سرویس بهداشتی در تهران / ساخت سرویس بهداشتی برای معلولان

کدخبر: 2303122

معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس های بهداشتی در سطح شهر گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

شهروندان در "فارس من" خواستار" ساخت توالت عمومی شدند."

هموطنان عنوان کردند«واقعا در کشور ما کم بودن سرویس های بهداشتی در شهرها و بین شهرها معضلی است اساسی! تازه اوناییم که موجوده بسیاریشون رو نمیشه بهشون نزدیک شد و آدم قید رفتن به دستشویی رو میزنه!! {.............}این موضوع واقعا موضوع مهمیه مخصوصا برای خانمها، که ارزش حمایت داره و باید حل بشه»

یاسر جعفری معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمبود سرویس های بهداشتی در سطح شهر گفت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید.

وی گفت: در خصوص سرویس های بهداشتی سرانه و همچنین استانداردهای برای کیفیت ساخت آن وجود دارد. سازمان زیباسازی در حوزه استانداردسازی، کیفیت ساخت، طراحی و الگوسازی مناسب اقدامات خوبی انجام داده و همچنین با استفاده از اجرایی کردن طرح های در خصوص انرژی خورشیدی برای گرم کردن آب مصرفی سرویس ها، گام های خوبی برداشته است. معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر ادامه داد: اکثر پروژه هایی که در خصوص سرویس بهداشتی در سطح شهر انجام می شود متناسب با الگوهای مناسب است. در این پروژه ها فضا برای معلولان، خانم ها و آقایان و همچنین خدمات دهی به مادر و کودک تعبیه شده است.

وی با اشاره به موضوع ساخت، توسعه و جانمایی سرویس های بهداشتی تاکید کرد: در خصوص ساخت سرویس های بهداشتی سازمان زیباسازی در برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران پیش بینی هایی انجام داده و تا حدودی نیز به آن نزدیک شده است.

وی تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران تنها وظیفه طراحی و ساخت سرویس های بهداشتی را بر عهده دارد و وظیفه نگهداری آنها بر عهده مناطق 22 گانه شهر است.

جعفری اضافه کرد: اگرچه در خصوص جانمایی سرویس های بهداشتی شهرداری تمایل زیادی به این موضوع دارد اما به دلیل کمبود فضا و همچنین مقاومت بسیار زیاد مردم در فضاهای عمومی گاهی با مشکلاتی زیادی مواجه می شویم.

به گفته معاون فنی و طرح های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با برنامه ریزی هایی که انجام شده طی سه سال آینده در خصوص سرویس بهداشتی از نظر تعداد و توزیع به یک استاندارد مناسب خواهیم رسید. وی ادامه داد: برای تامین سرویس بهداشتی ظرفیت های زیادی در شهر تهران وجود دارد که می توانیم با برنامه ریزی آن را تامین کنیم در سطح شهر تهران مدارس زیادی وجود دارد که در ساعات پیک حضور مردم در عرصه های عمومی این مدارس بلااستفاده هستند به همین منظور می توانیم در خصوص آنها برنامه ریزی هایی انجام شود. انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: