در گفتگو با مهر عنوان شد؛

واکنش سرمربی تیم فوتسال مس به باخت تعمدی مقابل فرش‌آرا

کدخبر: 2303107

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به شائبه باخت عمدی این تیم مقابل فرش آرا در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال مس سونگون در شرایطی جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرده است که هفته گذشته در بازی مقابل فرش آرا با نتیجه عجیب یک به ۵ شکست خورد. بعد از این باخت شائبات درباره عجیب و تعمدی بودن این باخت مطرح شد چرا که مس با این کار به فرش آرا کمک زیادی برای سوم شدن در جدول می کند. در صورتی که فرش آرا این هفته مقابل ارژن پیروز شود و سومی خود را به لطف برد مقابل مس قطعی کند، در مرحله دوم پلی آف به جای حفاری، این تیم فرش آرا است که حریف مس سونگون خواهد شد.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس با رد این شائبات به خبرنگار مهر گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما با باشگاه هماهنگ کرده بودیم که در دو بازی آخر از بازیکنان جوان و امید استفاده کنیم. لزومی نداشت که بخواهیم تبانی کنیم. دومی ما قطعی و سومی فرش آرا هم تا حد زیادی قطعی شده بود!

وی افزود: خیر و صلاح این بود که در آن بازی بازنده شویم! مقابل فرش آرا بازیکنان ما خیلی بی انگیزه بودند و نشان دادند بی انگیزگی می تواند چه اتفاقاتی رقم بزند.

سرمربی تیم فوتسال مس یادآور شد: برای بازی آخر هم مقابل آذرخش به بازیکنان جوان و امید میدان می دهیم. بازیکنان اصلی ما برای محروم و مصدوم نشدن در تبریز مانده اند و با مربی اختصاصی کار می کنند. هفته بعد مسابقات مرحله پلی آف شروع می شود و می خواهیم با حضور تمام بازیکنان، شروع قدرتمندی داشته باشیم.

تقی پور تصریح کرد: برد و باخت مقابل آذرخش برایمان مهم نیست. آذرخش نه امید به حضور در پلی آف دارد و نه ترس از سقوط. ما هم دومی خود را قطعی کرده ایم. تمرکز ما روی بازی های پلی آف است تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

سرمربی تیم مس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا باتوجه به خرید بازیکن خارجی توسط گیتی پسند، شما برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارید؟ گفت: ما با گیتی پسند کاری نداریم و برنامه های خودمان را پیش می بریم. نفراتی داریم که هر کدام می توانند نقطه اتکایی برای تیم مس باشند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: