انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی با کمان و سرکنسول ایران در گوانگجو

کدخبر: 2303099

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی با کمان و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین منعقد شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تیراندازی با کمان و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانگجو با هدف بهره گیری از ظرفیت های طرفین منعقد شد. این تفاهم نامه بین غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و خلیل شیرغلامی سرکنسول ایران در گوانگجو در محل این فدراسیون به امضا رسید.

شعبانی بهار با بیان اهمیت انعقاد این همکاری مشترک اظهار داشت: این تفاهم نامه همکاری باهدف برگزاری اردوهای مشترک در کمپ های تمرینی طرفین در کلیه رده های سنی، همکاری فدراسیون جهت استعدادیابی و نخبه گزینی از میان دانش آموزان باشگاه تیراندازی با کمان مدرسه جمهوری اسلامی ایران در گوانجو، برگزاری دوره های مربیگری و داوری و آموزشی مشترک جهت به روزرسانی دانش، معرفی تیم باشگاه تیراندازی با کمان مدرسه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده تیم ملی در برخی مسابقات به صلاحدید فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران و برگزاری مراسمات فرهنگی و همگانی مشترک در راستای افزایش مشارکت افراد در رشته تیراندازی با کمان منعقد شده است.

در پایان ششمین رنکینگ کشوری تیراندازی باکمان، نازنین بخت پور و محمد قربان زاده قهرمان شدند

در پایان این دیدار طرفین از افزایش همکاری ها در آینده ای نزدیک خبر دادند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: