در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

«میم.کاف» یک کمدی اقتصادی- اجتماعی است/ امیدواریم سریال به رمضان ۹۸ برسد

کدخبر: 2303051

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «میم.کاف» گفت: این سریال یک کمدی اقتصادی- اجتماعی است که امیدوارم پخش آن به ماه مبارک رمضان سال ۹۸ برسد.

«محمدرضا شفاه»، تهیه کننده سریال تلویزیونی «میم. کاف» درباره وضعیت ساخت این سریال به خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس گفت: «میم. کاف» یک پروژه سریال کمدی برای تلویزیون است که آغاز نگارش طرح و فیلمنامه آن به اردیبهشت سال گذشته در دفتر فیلمنامه «باشگاه فیلم سوره» بازمی گردد.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره افزود: در واقع براساس ذائقه شناسی مخاطب و وضعیت روز اقتصادی- اجتماعی جامعه تصمیم گرفتیم یک کار طنز اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های نویسندگان جوان و مستعد دفترمان بنویسیم و سعی کنیم تلویزیون را برای ساخت آن متقاعد کنیم.

شفاه افزود: طبعا سوژه اقتصادی «میم. کاف» و نگاه طنازانه ما برای پرداخت چنین سوژه‌ای حساسیت‌هایی ممکن بود از سوی تلویزیون داشته باشد که خدا را شکر طرح این سریال مهرماه امسال به تصویب مرکز سیمافیلم رسید و هم اکنون کار نگارش قسمت‌های مختلف آن توسط محسن ملکی و حسین حقیقی در حال انجام است.

این تهیه کننده درخصوص کارگردان «میم. کاف» گفت: کارگردانی این سریال کمدی را براساس تجربیات خوبی که با امیرمهدی پوروزیری در ساخت آثار کمدی همچون «رو به قبله» داشتیم، با ایشان پیش خواهیم برد و امیدواریم بتوانیم برای ماه رمضان امسال آن را آماده پخش کنیم.

وی درخصوص زمان تولید و ترکیب بازیگران این سریال افزود: در حال حاضر تمام تلاش خود را معطوف به اتمام نگارش فیلمنامه کرده‌ایم و درباره زمان تولید و جزییات بیشتر داستان جلوتر صحبت خواهیم کرد.

محمدرضا شفاه پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «دیدن این فیلم جرم است!» را برعهده داشته است و هم اکنون نخستین سریال تلویزیونی خود را تهیه می‌کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: