ارسال ۵۳۰۰ اثر به سوگواره عکس و پوستر هیأت

کدخبر: 2303016

تاکنون بیش از ۵۳۰۰ اثر به دبیرخانه هفتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت ارسال شده است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، هفتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت به همت جامعه ایمانی مشعر و با مشارکت سازمان هنری رسانه ای اوج، بنیاد روایت فتح، کانون هنر شیعی و خانه عکاسان برگزار می شود.

سوگواره عکس هیأت، در دو بخش اصلی و جنبی برگزار شد. بخش اصلی با موضوع مجموعه عکس و تک عکس (متن و حاشیه مراسم هیأت) و در بخش جنبی، با موضوع عکس های قدیمی و کهن، مورد داوری قرار خواهند گرفت. تاکنون در بخش عکس بیش از 4500 اثر و در بخش پوستر بیش از 822 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

بخش پوستر این سوگواره توسط مسعود نجابتی، جواد پویان، هادی معزی، احمدرضا دالوند واحمد آقاقلی زاده و بخش عکس آن توسط سید عباس میرهاشمی، علی اصغر داودآبادی فراهانی، یدالله عبدی، مجتبی کوچکی، سید احسان باقری داوری می شود.

امیر عباسی: دشمن به دنبال جدایی مسیر هیأت از جریان انقلاب است/ گناه مداح را پای دین ننویسید + فیلم

69 اثر در بخش تک عکس، 6 عکس در بخش عکس های قدیمی و 4 مجموعه دربخش مجموعه عکس و 33 اثر نیز در بخش پوستر شایسته نشر در کتاب هفتمین سوگواره های عاشورایی عکس و پوستر هیأت شناخته شدند.

به گزارش تسنیم، آیین اختتامیه این مراسم جمعه 28 دی ساعت 9 الی 12 با سخنرانی نادر طالب زاده، شعرخوانی سید محمدجواد شرافت و حضور برگزیدگان این دوره از همایش در نخلستان سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار می شود.

مداحی که هیچوقت کاغذ در دست نگرفت

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: