موسسه رسانه های تصویری تعطیل می‌شود

کدخبر: 2303015

بنابر حکم سرپرست سازمان سینمایی، ادغام وظایف موسسه رسانه‌های تصویری با دیگر موسسات سازمان سینمایی در دستور کار مدیرعامل این موسسه قرار گرفت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حسین انتظامی سرپرست سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری در راستای سیاست های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برنامه جامع این سازمان، حکمی را صادر کرد.

سرپرست سازمان سینمایی به مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری ماموریت داد ظرف مدت 6 ماه نسبت به انجام تشریفات قانونی ادغام وظایف موسسه رسانه های تصویری در یک یا 2 موسسه دیگر وابسته به سازمان اقدام کند.

در راستای سیاست های کلان وزارت متبوع و سازمان و به منظور فراهم کردن شرایط لازم برای شکل گیری ساختاری چابک، منعطف و متناسب با رویکرد جامعه مدارانه و هم راستا با استقرار مناسبات حرفه ای و صنفی در سینمای کشور و برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین بخش های مختلف سینما؛ از آنجا که خوشبختانه ظرفیت و توان بخش خصوصی فعال در شبکه نمایش خانگی و بازارهای نوپدید به حد قابل قبولی رسیده است و زیرساخت لازم برای جذب و استقرار فناوری های نوین و حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی فراهم شده است و مصرف محصولات سینمایی و سمعی بصری شکل تازه ای به خود گرفته است و از طرفی بر اساس برنامه جامع سینما، ورود موثرتر در بازار نیازمند تمرکز بیشتر و اتکای به نیروی های جوان و خلاق و طرح های نو و دوری از تصدی و امور اجرایی غیرضرور در این بخش مهم است.

در این حکم آمده است: «با توجه به تجربیات ارزنده مهدی یزدانی در مدیریت فرهنگی و آشنایی با اقتصاد سینما به وی ماموریت داده می شود حداکثر ظرف مدت 6 ماه نسبت به انجام تشریفات قانونی ادغام وظایف موسسه رسانه های تصویری در یک یا دو موسسه دیگر وابسته به سازمان اقدام فرمایید.»

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: