فیلم: سخنان جنجالی مجری ثریا در جشنواره عمار

کدخبر: 2301976

محسن مقصودی در هنگام دریافت فانوس جشنواره عمار به انتقاد از استراتژی برجامی دولت پرداخت. سخنان اون در هنگام پخش زنده از سیما قطع و سانسور شد.

نسیم آنلاین : محسن مقصودی در هنگام دریافت فانوس جشنواره عمار به انتقاد از استراتژی برجامی دولت پرداخت. سخنان اون در هنگام پخش زنده از سیما قطع و سانسور شد.

مقصودی که به نمایندگی از تیم تولید برنامه «ثریا» جایزه مستند «روزی روزگاری ترامپ» را دریافت کرد، در سخنانی جنجالی اظهار کرد: «امروز دیدم مسؤولان مجدد از دستاوردهای برجام صحبت کردند؛ نمی‌دانم این دوربین مخفی است یا شوخی مسؤولان! من نمی‌دانم آنها از زندگی مردم خبر دارند یا نه؟ از اجاره‌بها خبر دارند یا نه؟ آیا از وضعیت کارگران خبر دارند؟ چطور با این اعتماد به نفس از دستاوردهای برجام می‌گویند؟! شمایی که به کدخدا اعتماد کردید و امروز هم امید به لبخند اروپایی‌ها بسته‌اید، باید توبه عملی کنید. بازگشت به سوی مردم در حرف محقق نمی‌شود. باید عملا به سمت مردم بازگردید. آقای روحانی! توبه عملی کنید و به سمت مردم بازگردید. با تکیه بر همین جوانان و مردم می‌توانید این مشکلات را رفع کنید. ‌این فانوس را از طرف همه بچه‌های برنامه «ثریا» به ابوالقاسم طالبی اهدا می‌کنم که با «قلاده‌های طلا» علمدار مبارزه با جریان نفوذ در ایران است».

حجم ویدیو: 7.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18 دانلود ویدیو
ارسال نظر: