آذین‌بندی شهرهای میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

کدخبر: 2297252

شهرهای میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ آذین‌بندی شدند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت 24 امارات، شور و هیجان امارات با آذین بندی خیابان ها و نورپردازی ساختمان های شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارجه برای میزبانی از جام ملت های آسیا 2019 افزایش یافته است. نمادهای این رقابت ها این روزها در این شهرها نمایان است که نشان می دهد امارات مهیای مهمترین تورنمنت ملی فوتبال قاره آسیا می شود. هواداران فوتبال در امارات نیز با مشاهده این شرایط شور و شعف دوچندانی برای آغاز جام ملت های آسیا 2019 با حضور برترین تیم های این قاره را دارند.

بر اساس این گزارش، مسافران شهرهای ابوظبی و دبی به کرات شاهد تبلیغ های مرتبط با جام ملت های آسیا 2019 در بزرگراه شیخ زاید هستند. این بزرگراه مسیر اصلی میان ورزشگاه های این رقابت ها برای تیم ها و هواداران 24 تیم شرکت کننده در شهرهای ابوظبی، دبی، العین و الشارقه خواهد بود.

عارف حمد العوانی، مدیر سازماندهی رقابت های جام ملت های آسیا 2019 آسیا نیز در این رابطه اظهار داشت: ما با تلاش برای حفظ روحیه میزبانی می خواهیم تاریخی ترین جام ملت های آسیا را برگزار کنیم. هدف ما مشارکت همگان در جام ملت های آسیا و شادی آنها است.

در جام ملت های آسیا 51 بازی در 8 ورزشگاه برگزار خواهند شد. این رقابت ها از 15 دی به میزبانی امارات با شرکت 24 تیم آغاز خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه D این رقابت ها در کنار تیم های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد.

آغاز فروش محصولات رسمی جام ملت های آسیا 2019

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: