کشف چند میلیارد تومان طلای قاچاق از مسافران فرودگاهی/ بازداشت جاعل ویزا با ۳۰۰ شاکی

کدخبر: 2295208

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور عنوان کرد: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

وی افزود: متهم برای صدور ویزا، از مالباختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را نیز اخذ می کرد به طوریکه از محل اختفای این فرد 150 گذرنامه کشف شد.

مهری تصریح کرد: این فرد 300 شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور یادآور شد: چنانچه فردی قصد سفر به خارج از کشور دارد، باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان حتماً به شرکتهای معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

وی در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق نیز گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 4 میلیارد و 600 میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

صرف هزینه های میلیاردی توسط فروشندگان کالای قاچاق برای ماندن در بازار

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: