بروزرسانی می‌شود...

داورزنی: مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند/ تخریب والیبال، نوعی خیانت است

کدخبر: 2295201

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت و رزش و جوانان گفت:‌ مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند و نتایج این رشته اهمیت زیادی برای مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی در مجمع فدراسیون والیبال گفت: بعد از جاکارتا مدال‌آوران‌ را خدمت حضرت آقا بردیم و مصادف شد فردای دیدار والیبال ایران و آمریکا که ملی پوشان در آن جلسه غایب بودند.

وی ادامه داد: صحبت‌های مختلفی در آنجا مطرح شد و نکات مهمی را حضرت آقا اشاره کردند. هنگام خداحافظی من و سلطانی‌فر ماندیم و حضرت آقا به بنده اشاره ای‌کردند با این مضمون که حواستان به والیبال هست؟! مدتی است که والیبال اُفت کرده است که من خدمتشان گفتم در تیم کنونی چند بازیکن زیر ۲۰ سال هستند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت و رزش و جوانان گفت:‌ مقام معظم رهبری پیگیر والیبال هستند و نتایج این رشته اهمیت زیادی برای مردم دارد. زحمات زیادی کشیده شد که والیبال به اینجا برسد و حالا در رنکینگ هشتم جهان هستیم. سم حرکات ما حاشیه است و نباید اجازه بدهیم این سم والیبال را به حاشیه ببرد. بحث‌های این خانواده نباید رسانه‌ای شود و باید درون خانواده حل شود.

داورزنی تصریح کرد: والیبالی که زحمت زیادی برایش کشیده شده نباید موضوعات مختلفش در کوچه و بازار مطرح شود؛ نباید در رسانه‌ها دچار چالش شویم؛ نباید تصویری که مردم از والیبال دارند کدر کنیم. همه و همه باید بدانند که این عزت و جایگاه را باید حفظ کنیم. حرمت امامزاده را متولی‌اش باید حفظ کند. در مدت اخیر مردم بسیار به من تذکر دادند که چرا والیبال اینگونه شده و افت کرده است؟!

وی افزود: چشم بهم بزنیم انتخابی المپیک و جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم و باید آماده باشیم. باید بجنگیم و نیاز به انسجام داریم. تفرقه و موضوعاتی که موجب تخریب والیبال شود نوعی خیانت است. اگر بحثی وجود دارد قانون مشخصی برایش وجود دارد. دوستان هر ابهامی دارند از مراجع قانونی پیگیری کنند. مطرح کردن حاشیه‌ها در رسانه‌ها جو را خراب می‌کند. بحث یک فرد نیست و مجموعه عوامل کمک کردند تا والیبال به این جایگاه رسید.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ آیا فضایی که برای والیبال ایجاد شده ما را به المپیک می‌رساند؟! باید احساس خطر کنیم. فضای موجود بازگشت به عقب است و باید برای قهرمانی آسیا دست و پا بزنیم. کسی مدعی عدم وجود ضعف نیست، اما راه حل این نیست که مشکلات را جار بزنیم. نباید روی شاخه نشسته و درخت را از ریشه قطع کنیم.

داورزنی عنوان کرد: رسانه‌ها هم باید کمک کنند و می‌دانم تمام خبرنگاران حوزه والیبال دلسوز هستند، چون از قدیم آنها را می‌شناسم. خواهش میکنم برای آینده والیبال دست به دست هم دهند. فضایی که اخیرا ایجاد شده احساس خطری بود که مردم لمس کردند و رهبری انقلاب هم به آن واکنش نشان دادند. در دعوا و حرمت شکنی فقط والیبال آسیب می‌بیند؛ با حفظ حرمت‌ها باید به فکر آینده باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید والیبال در برف را هم راه اندازی کنیم. ما تجربه کوچکی در این رشته داریم و با برنامه ریزی جدید باید کمک کنیم تا این رشته هم فعال شود. رشته جذابی خواهد بود و باید به فکر آن هم باشیم. در والیبال ساحلی و بخش بانوان هم باید با قدرت پیش برویم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: