بانوی ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران لژیونر شد

کدخبر: 2295198

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی به یک تیم هلندی پیوست.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، ماندانا دهقان نماینده 27 ساله کشورمان در بازی های آسیایی 2018 که به عنوان اولین بانوی کورسی سوار حاضر در بازی های آسیایی امسال شرکت کرده بود از پیوستن به تیم بین المللی مکس واترزلی هلند خبر داد.

وی در این باره عنوان کرد: مدتی پیش توسط یکی از دوستان موفق به برقراری ارتباط با سرپرست تیم بین المللی مکس واترزلی هلند شدم و پس از مذاکرات اولیه پروفایل مسابقات و تمرینات خود را برای این تیم ارسال کردم . با بررسی های انجام گرفته از سوی سرپرست این تیم من به عنوان دومین ورزشکار بانوی آسیایی به این تیم دعوت شدم و از ماه مارچ سال 2019 تا پایان سال 2019 به عضویت این تیم بین المللی درآمده ام.

وی افزود: مدتی منتظر موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بودم که به لطف خدا و با توجه به تایید شورای برون مرزی به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه سواری ایران و آسیا به عضویت یک تیم اروپایی درآمدم. سال گذشته من برای اولین بار به عضویت تیمی اماراتی در آمدم و در چندین رویداد بین المللی شرکت کردم و امسال نیز با تلاش ها و پیگیری هایی که کردم موفق شدم و نتیجه گرفتم. برنامه و هدف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم با حمایت های فدراسیون دوچرخه سواری و نتایج خوبم در مسابقات پیش رو بتوانم به این مهم دست یابم.

دهقان گفت: طبق توافقی که با مسئولان تیم داشته ام ابتدا در چندین رقابت که در کشورهای همسایه ایران برگزار می شود شرکت خواهم کرد و پس از آن در مسابقات هلند و بلزیک و دیگر کشورهای اروپایی شرکت می کنم. تیم مکس واترزلی حدود 12 ورزشکار دیگر نیز دارد که از کشورهای آلمان،هلند،بلزیک،استرالیا،نیوزلند و سنگاپور هستند و برای شرکت در هر رقابتی باید بتوانیم نظر سرپرست تیم را جلب کنیم تا انتخاب شویم. امید زیادی دارم و تلاش زیادی هم برای رسیدن به موفقیت خواهم کرد اما به حمایت و کمک مسئولان کشور نیز نیازمندم تا با امید به خداوند به توانم اولین سهمیه المپیک بانوان دوچرخه سواری در بخش کورسی را کسب کنم. در پایان هم تشکر ویژه ای از همسرم، مربی ام و فدراسیون دوچرخه سواری ایران دارم و از مردم کشورم می خواهم که برایم دعا کنند.

ماندانا دهقان جایگزین یزدانی شد

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: