هدف بلندمدت برای کسب سهمیه المپیک

اولین بانوی محجبه دوچرخه‌سواری ایران و آسیا در اروپا، به لیگ هلند پیوست

کدخبر: 2295191

نماینده بانوان ایران در بازیهای آساییی ۲۰۱۸ جاکارتا با تیم مکس واترزلی هلند قرارداد امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ماندانا دهقان نماینده 27 ساله کشورمان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که به عنوان اولین بانوی کورسی سوار حاضر در بازی‌های آسیایی امسال شرکت کرده بود از پیوستن خود به تیم بین المللی مکس واترزلی هلند خبر داد.

دهقان: به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه‌سواری ایران و آسیا به عضویت یک تیم اروپایی درآمدم

بانوی لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در این خصوص بیان کرد: مدتی پیش توسط یکی از دوستان موفق به برقراری ارتباط با سرپرست تیم بین‌المللی مکس واترزلی هلند شدم و پس از مذاکرات اولیه پروفایل مسابقات و تمرینات خود را برای این تیم ارسال کردم. با بررسی‌های انجام گرفته از سوی سرپرست این تیم من به عنوان دومین ورزشکار خانم آسیایی به این تیم دعوت شدم و از ماه مارچ سال 2019 تا پایان سال 2019 به عضویت این تیم بین المللی درآمده‌ام. مدتی منتظر موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان بودم که به لطف خدا و با توجه به تایید شورای برون مرزی به عنوان اولین بانوی محجبه دوچرخه سواری ایران و آسیا به عضویت یک تیم اروپایی درآمدم.

* برنامه و هدف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است

وی ادامه داد: سال گذشته من برای اولین بار به عضویت تیمی اماراتی در آمدم و در چندین رویداد بین المللی شرکت کردم و امسال نیز با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که کردم موفق شدم و نتیجه گرفتم. برنامه و هدف بلند مدت من کسب سهمیه المپیک است و امیدوارم با حمایت های فدراسیون دوچرخه سواری و نتایج خوبم در مسابقات پیش رو بتوانم به این مهم دست یابم.

لژیونر دوچرخه سواری ایران عنوان کرد:‌ طبق توافقی که با مسوولین تیم داشته ام ابتدا در چندین رقابت که در کشورهای همسایه ایران برگزار می‌شود شرکت خواهم کرد و پس از آن در مسابقات هلند و بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی شرکت می‌کنم.

* برای شرکت در هر رقابتی باید بتوانیم نظر سرپرست تیم را جلب کنیم

وی با اشاره به اینکه تیم مکس واترزلی حدود 12 ورزشکار دیگر نیز دارد، گفت: این رکابزنان از کشورهای آلمان، هلند، بلژیک، استرالیا، نیوزلند و سنگاپور هستند و برای شرکت در هر رقابتی باید بتوانیم نظر سرپرست تیم را جلب کنیم تا انتخاب شویم. امید زیادی دارم و تلاش زیادی هم برای رسیدن به موفقیت خواهم کرد اما به حمایت و کمک مسوولین کشور نیز نیازمندم تا با امید به خداوند به توانم اولین سهمیه المپیک بانوان دوچرخه سواری در بخش کورسی را کسب کنم. دهقان در پایان با تشکر از همسر، مربی‌‌اش و فدراسیون دوچرخه سواری، از مردم خواست که برایش دعا کنند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: