مهمترین عناوین اقتصادی ۲۴ آذرماه؛

دستور جهانگیری درباره خودروهای دپو شده در گمرک/چاره اندیشی برای دلالان ارزی فضای مجازی

کدخبر: 2294245

تحولات بازار مرغ، افزایش برداشت گاز از پارس جنوبی و قنادی‌ها حق افزایش قیمت ندارند از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (شنبه 24 آذر ماه) به شرح ذیل است:

برداشت گاز از پارس جنوبی به بیش از ۶۳۰ میلیون مترمکعب می رسد مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از افزایش روزانه ۵۶ میلیون مترمکعبی برداشت گاز از میدان پارس جنوبی تا پایان امسال خبر داد.

تاکید وزارت نیرو بر نصب کاهنده های مصرف در هتل های تهران مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره وری آب و آبفای وزارت نیرو، بر لزوم نصب کاهنده ها و مدیریت بهینه مصرف آب در هتل های تهران تاکید کرد.

آخرین تحولات بازار مرغ/کمبودی در تولید مرغ نداریم یک مقام مسئول گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در غرفه های میادین ۱۰ تا ۱۱ هزارتومان اعلام کرد.

تاملی بر نقش جمعیت سالخورده کشور در تحولات اقتصادی به زعم بسیاری جمعیت سالخورده،در بسیاری از حوزه ها،هزینه ها را افزایش می دهند و این موضوع روند توسعه اقتصادی را کُند می سازد.

قنادی ها حق افزایش قیمت ندارند/ قیمت شیرینی ها اعلام شد رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران، گفت: هیچ یک از قنادی های تهران، حق افزایش قیمت را ندارند و درصورت مشاهده با آن برخورد می کنیم.

دستور ویژه جهانگیری درباره خودروهای دپو شده در گمرک/چاره اندیشی مسئولان برای دلالان ارزی فضای مجازی

یارانه نقدی آذرماه دوشنبه شب واریز می شود یارانه نقدی آذرماه ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۶ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

دلار در آغاز هفته ۱۰ هزار تومان شد/ چاره اندیشی مسئولان برای دلالان ارزی فضای مجازی نرخ دلار در آغاز هفته با قیمت ۱۰ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد که نسبت به آخرین داد و ستد هفته گذشته، ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان کارت سوخت المثنی وزارت نفت اعلام کرد که امروز، ۲۴ آذر آخرین مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی است.

دستور ویژه جهانگیری درباره خودروهای دپو شده در گمرک/چاره اندیشی مسئولان برای دلالان ارزی فضای مجازی

تذکر جهانگیری به ۲ وزیر درباره خودرو های وارداتی معطل مانده در گمرک معاون اول رئیس جمهوردر نامه ای به وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت درباره خودروهای وارداتی معطل مانده در گمرک تذکر داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: