پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد +تصاویر

کدخبر: 2293879

شرکت برادران وارنر پوسترهای جدیدی از فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر کرد که بزرگی هیولاهای این فیلم را مشخص کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، چند روزی بیشتر از انتشار تریلر فیلم هیجان انگیز گودزیلا: پادشاه هیولاها توسط شرکت فیلمسازی برادران وارنر نمی گذرد. در تریلر جدیدی که این شرکت به انتشار رسانده، مشخص است که این بار گودزیلا باید با دسته ای از هیولاها بجنگد تا انسان ها را در مقابل آن ها محافظت کند. گودزیلا در این سری فیلم قرار است به جنگ سه هیولای دیگر به نام های موثرا (Mothra) ، رودان (Rodan) و پادشاه گیدورای (Ghidorah) سه سر برود.

همانطور که در تریلر جدید این فیلم مشخص است، گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار است نمایشی دو ساعته از درگیری هیولاها باشد. این هیولاها به دلیل کنجکاوی انسان از دیگر موجودات زنده روی زمین بیدار شده اند و در مقابل انسان به پا خواسته اند که گودزیلا قرار است با آن ها رقابت کند. یکی از سؤالاتی که در ذهن علاقمندان و منتظران این فیلم به وجود آمده، این است که هیولاهای این فیلم تا چه حد می توانند بزرگ باشند. شرکت برادران وارنر با انتشار پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها به این سؤال پاسخ داده است. پوسترهای جدید این فیلم هر کدام به یک هیولا اختصاص یافته اند که بزرگی آن ها را با قرار دادن در مقابل اشیای واقعی در این جهان می توان درک کرد.

پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد +تصاویر پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد +تصاویر

پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد +تصاویر پوسترهای جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها منتشر شد +تصاویر

گفتنی است، گودزیلا: پادشاه هیولاها قرار است در تاریخ 31 می سال 2019 روی پرده های سینمای آمریکا برود. این فیلم با کارگردانی مایکل داتری ساخته شده و به نظر می رسد نبرد هیولاها در این فیلم باعث شود تا به یک موفقیت در عرصه سینما محسوب شود. از بازیگران این فیلم می توان به میلی بابی براون ، ورا فارمیگا ، سالی هاوکینز و کایل چندلر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تریلر سری جدید فیلم گودزیلا منتشر شد +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: