هنیه: صفحه جدیدی از درگیری با اسرائیل را آغشته به خون گشوده‌ایم

کدخبر: 2293764

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که ملت ما در حق خون شهدای قهرمان خود کوتاهی نخواهد کرد و ما صفحه جدیدی با رژیم صهیونیستی باز کرده‌ایم که آغشته با خون، آتش و باروت است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در جریان حضورش در مجلس ختم شهید اشرف نعالوت و صالح برغوثی در غزه تصریح کرد که «ملت ما به شهدای خود وفادار است و خون‌هایی که امروز روی زمین ریخته شد، جز باعث افزایش پافشاری ما بر اخراج اشغالگران از سرزمین فلسطین نخواهد شد و ملت ما قدرت مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد و در قبال جنایت های این رژیم تسلیم نخواهد شد .

وی افزود: خون شهدای قهرمان فلسطینی دامن صهیونیست‌ها را خواهد گرفت و نوری خواهد بود که ما را به سمت قدس و مسجد الاقصی هدایت خواهد کرد .

هنیه تاکید کرد که «کرانه باختری و باریکه غزه همدیگر را در آغوش می‌گیرند و تاکید می‌کنند که خون و سرنوشت ما مشترک است و ملت فلسطین اهدافش در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و اخراج اشغالگران صهیونیست را محقق خواهد ساخت .

وی همچنین به ساکنان کرانه باختری و خانواده‌های شهید برغوثی و نعالوت و نیز روح شهید مجد مطیر مجری عملیات قهرمانانه قدس درود فرستاد .

ارتش صهیونیستی امروز پنجشنبه رسما از هلاکت 2 نظامی خود در جریان عملیات تیراندازی صبح امروز در نزدیکی تقاطع شهرک "گفعات آساف" در شرق البیره (واقع در شمال قدس اشغالی) خبر داد .

سخنگوی ارتش صهیونیستی با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که دو نظامی صهیونیست در جریان تیراندازی در نزدیکی تقاطع گفعات اساف کشته شده و یک نظامی دیگر هم به شدت زخمی شده است. وی افزود مجری عملیات توانسته است به سلامت از محل حادثه فرار کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: