حضور ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران برای بازدید از ۲ ورزشگاه

کدخبر: 2293247

ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه ۲۳ آذرماه به منظور بازدید از ورزشگاههای فولادشهر اصفهان و پاس قوامین به ایران سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حضور تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019، کنفدراسیون فوتبال با اعزام نماینده خود آخرین وضعیت ورزشگاههای فولاد شهر و پاس قوامین تهران را مورد بررسی قرار خواهد داد.

براین اساس طلال محمد السویلمیعین روز جمعه 23 آذرماه وارد تهران می شود و بعدازظهرهمان روز به اصفهان می رود. شنبه 24 آذرماه جلسه ای با مسئولین ذوب آهن برگزار می کند و بعد از آن ورزشگاه فولادشهر اصفهان، زمین های تمرین و هتل های این شهر بازدید خواهد کرد. سپس به منظور بررسی از ورزشگاه پاس قوامین، زمین های تمرین و هتل ها روز یکشنبه 25 آذرماه به تهران بازمی گردد و جلساتی را با مسئولین باشگاه سایپا و مسئولین فدراسیون برگزار می کند. لازم به توضیح است، با توجه به ضرروت رفع برخی نواقص در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان که سال گذشته نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا کتبا آن را به اطلاع باشگاه ذوب آهن اعلام کرده بود، ناظر ای اف سی در بازدیدش از این ورزشگاه روند پیشرفت را مورد ارزیابی قرار خواهد تا برای برگزاری بازی مشکلی وجود نداشته باشد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: