پایان مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جوانان جهان در بندیگو استرالیا

هفت طلای مسابقات تنیس روی‌میز را چینی‌ها درو کردند/رقیب احمدیان قهرمان شد

کدخبر: 2292562

در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۸ جوانان جهان که از ۲ تا ۹ دسامبر در بندیگو استرالیا در جریان بود، چینی ها موفق شدند ۷ طلای این مسابقات را از آن خود کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در مسابقات قهرمانی 2018 جوانان جهان که از 2 تا 9 دسامبر در بندیگو استرالیا در جریان بود، چینی ها موفق شدند 7 طلای این مسابقات را در بخش‌های تیمی پسران و دختران ، انفرادی پسران و دختران ، دوبل پسران و دختران و همچنین میکس دوبل ، به نام خود کنند.

جالب اینکه در بخش انفرادی پسران ، ژو هایدونگ چینی که در مرحله یک هشتم موفق به حذف امین احمدیان با نتیجه 4-1 شده بود ، مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.‌

تیم‌ملی جوانان کشورمان که برای اولین بار در مسابقات تیمی ، انفرادی و دونفره و در بین شانزده تیم برتر دنیا با شایستگی انتخاب شده بود ، موفق شد با کسب مقام ارزشمند هفتم تیمی پسران ، پیشرفت قابل توجهی را نمایش دهد.

در بخش انفرادی امین احمدیان که در بازی های تیمی موفق عمل کرده بود با شایستگی در بین شانزده ورزشکار برتر‌ بخش انفرادی این دوره از مسابقات قرار گرفت ، ضمن اینکه امیر رضا عباسی از دیگر بازیکنان موفق بخش تیمی نیز می توانست به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انفرادی راه یابد. آریا امیری و حمید شمس دیگر ورزشکاران کشورمان با دو پیروزی حساس و تاثیرگذار در بخش تیمی و در مقابل ورزشکاران روسیه و هند ، از دیگر ورزشکاران تاثیرگذار در کسب رتبه ارزشمند هفتم مسابقات تیمی قهرمان جهان بوده اند .‌ این موفقیت تیم ملی جوانان در حالی بدست آمده که این تیم چند ماه قبل با شایستگی مدال برنز تیمی جوانان آسیا را برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز نصیب کشورمان کرده بود و در المپیک 2018 جوانان نیز نماینده داشته است اما‌ نقش اصلی و تاثیر گذار را در سه سال گذشته و همچنین در میادین آسیایی و جهانی ، میعاد مکیف سرمربی بسیار توانمند و کاربلد تیم ملی جوانان کشورمان ایفا نموده که در این مدت موفقیت های بی سابقه‌ای در بخش جوانان نصیب کشورمان شده است . سرپرستی تیم ‌ملی جوانان را در سال های اخیر مرد با تجربه تنیس روی میز کشورمان محمد رضا میرالماسی مدیر تیم های ملی عهده دار بوده که نقشی مهم در کسب این موفقیت ها و دیگر موفقیت های رده های سنی دختران و پسران و مردان و زنان ایفا نموده است .

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: