برگزاری اولین دوره المپیاد استعدادیابی زمستانی با همکاری فدراسیون اسکی

کدخبر: 2292560

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از برگزاری اولین دوره المپیاد زمستانی خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، احمد سعادتمند در این باره اظهار داشت: برگزاری المپیاد ورزشی کشور بهترین فرصت را برای شناسایی و جذب استعدادهای ورزشی با حمایت های همه جانبه وزارت ورزش و جوانان مهیا می سازد و در همین راستا تجربه بزرگ و خوبی که در امر برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به دست آمد، نشان داد که حضور حداکثری ورزشکاران مستعد کشور در قالب المپیاد کشوری به مراتب بهتر جواب می دهد و وزارت ورزش و جوانان این فرصت را برای ورزش های زمستانی نیز فراهم کرده است.

وی افزود: قصد داریم با برگزاری اولین دوره المپیاد زمستانی با کمک فدراسیون اسکی، هیئت های ورزشی استان ها و کارشناسان امر، مسیر توسعه ورزش قهرمانی رشته ورزشی اسکی را تقویت کنیم.

همچنین سیدعبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی در این باره گفت: از تدبیر و حمایت این طرح بزرگ و ملی از سوی وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم و قطعاً فدراسیون با تدابیر ویژه در امر برگزاری المپیاد کوتاهی نخواهد کرد و بهترین بهره وری را برای پشتوانه سازی ورزش اسکی خواهد برد.

وی درباره رده سنی و زمان برگزاری مسابقات خاطر نشان کرد: این مسابقات در رده سنی 12 لغایت 16 سال به تفکیک سنین 12-14 سال، 14-16 سال در رشته های تحت پوشش فدراسیون یعنی اسنوبرد، آلپاین و صحرانوردی در بخش دختران و پسران در اواسط بهمن ماه سال جاری برای نخستین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد.

افتخاری: قحط الرجال نیست که هر کسی استعفا بدهد جایش خالی بماند

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: