توافق رئال مادرید با ادن هازارد

کدخبر: 2291427

باشگاه رئال مادرید مدعی شد با ستاره بلژِیکی چلسی به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، رادیو «اوندا مادرید» اسپانیا ادعا می کند که رئال مادرید با ادن هازارد بازیکن بلژیکی چلسی به توافق رسید، زیرا آن ها قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به لالیگا ببرند.

بر اساس گزارش رادیوی اسپانیایی، رئال مادرید که قصد دارد فصل آینده با ادن هازارد را از چلسی به خدمت بگیرد، اکنون با این بازیکن قراردادی امضا کرده است.

اوندا مادرید می گوید که پس از تابستان فریبنده ای بین باشگاه و بازیکن سپری شد غول های لالیگا با شرایط شخصی، این بازیکن ۲۷، که قراردادش با چلسی در سال ۲۰۲۰ به پایان می رسد، موافقت کردند.

با این حال، چلسی اجازه نخواهد داد که هازارد به راحتی از این تیم برود. این باشگاه، حدود ۱۷۰ میلیون یورو ارزشگذاری کرده است. هزینه ای که مادرید، مایل نیست که برای بازیکنی که وارد سال آخر قراردادش شده است بپردازد.

رئالی ها مایلند بخشی از قرارداد را با انتقال کواسیچ به چلسی، تسویه کنند.

کواسیچ که در حال حاضر به طور قرضی برای چلسی بازی می کند نمی خواهد که در فصل تابستان به «برنابئو» بازگردد و قهرمان شش دوره لیگ انگلیس همچنان خواهان ماندن این بازیکن کروات در لندن است.

هزاره بار ها از تمایل خود به بازی برای مادرید سخن گفته است، مخصوصا در مصاحبه ای که در اوایل این فصل انجام داد بود، او بازیکن محبوب هواداران است هیئت مدیره باشگاه مصمم است تا او را به تمدید قرارداد متقاعد کند.

مربی چلسی، مائوریتسیو ساری، هم علاقمند است چلسی بازیکن سابق لیل را حفظ کند، او این هفته به رسانه ها گفت: "تصمیم اوست. من فکر می کنم باشگاه می خواهد قرارداد جدیدی امضا کند، اما تصمیم با اوست که بخواهد تمدید کند یا نه، من البته می خواهم ادن اینجا بماند. "

با این حال، رسانه های انگلیس می گویند با توجه به این که چلسی قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ ساله فقط یک سال تمدید می دهد، می تواند مشکل ساز باشد. هازارد حدود شش ماه پس از پایان قرارداد کنونی خود به این رده سنی می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر ستاره سابق منچستریونایتد درباره برنده توپ طلای ۲۰۱۸

توپ طلا به مودریچ می رسد / غیبت رونالدو و گریزمان در مراسم فرانس فوتبال

هازارد پیوستن به پاری سن ژرمن را رد کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: