ناصری‌نژاد در نطق میان دستور:

یکی از مشکلات جدی مردم خوزستان وجود مدیران نالایق و بی‌کفایت است که باید با آنها برخورد شود

کدخبر: 2286703

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات جدی مردم خوزستان وجود مسئولین نالایق و بی‌کفایت است که باید با این مسئولین بی‌عرضه و بی‌لیاقت برخورد شود و عزل شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 29 آبان 97) گفت: رئیس، هیأت رئیسه و کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس فکری به حال نطق نمایندگان بکنند. نمایندگان نطقی را تنظیم می‌کنند و مسائل و درد و دل‌های مردم را در آن مطرح می‌کنند اما گوش شنوایی وجود ندارد. مسئولین محترم به مسائلی که در نطق نمایندگان مطرح می‌شود گوش نمی‌دهند و عمل نمی‌کنند و در نتیجه بسیاری از نطق‌ها بلااثر می‌ماند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من تقاضا دارم رئیس مجلس دستوری دهد که کاری برای کارآمد شدن نطق‌های نمایندگان انجام و این نطق‌ها تاثیرگذار شوند و نتیجه لازم را در پی داشته باشد.

وی افزود: بارها مشکل آب شرب حوزه انتخابیه‌ام را مطرح کردم اما کاری برای رفع مشکل در این بخش انجام نشده و سال‌های سال است که ما گرفتار این موضوع هستیم و نه تنها کاری برای این بخش انجام نشده بلکه اوضاع بدتر هم شده است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از گله‌مندی‌های ما در سال‌های قبل این بود که چرا ما در بین کرخه، کارون، دز، مارون و جراحی باشیم و مردم آن تشنه باشند و با تانکر به آنها آب رسانده شود و نسبت به این شیوه آبرسانی اعتراض می‌کردیم اما امسال التماس می‌کردیم که تانکر آب به ما بدهید و وضع‌مان نسبت به سابق بدتر هم شد و این قضیه در سایر مناطق خوزستان هم مطرح است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پروژه آبرسانی غدیر در منطقه ما ناقص افتتاح شده و به گونه‌ای وانمود شد که انگار مشکل آب شرب مردم حل شده در صورتی که اینگونه نیست،‌این طرح اولا خیلی طولانی شد و بنا بود که روستاها و شهرها به رود دز متصل شوند اما الان به کرخه متصل شدند و هنوز بسیاری از مناطق آبرسانی نشده است و معاون رئیس‌جمهور در این حال این پروژه را افتتاح کرد.

وی افزود: در بحث مهار ریزگردها وضع به همین ترتیب است. الان کمترین تغییر جوی که در منطقه اتفاق می‌افتد ما در استان خوزستان گرفتار موضوع ریزگرد می‌شویم. این همه طرح داده شد، حرف زده شد و هزینه شد و وعده داده شد اما هنوز مشکل ریزگردها حل نشده است. مردم خوزستان تا کی باید این دردها را داشته باشند.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که دولت آن را مطرح کرد و شعارش را داد و گفت من این طرح را انجام می‌دهم اجرای طرح 550هزار هکتاری استان خوزستان است. اولا این طرح 800 هزار هکتار بود نه 550 هزار هکتار حالا به فرض هم 550 هزار هکتار. این 550 هزار هکتار را در دو فاز تعریف کردند. هر چه کار سابق بود در فاز اول تعریف کردند و فاز اول تمام شد و از آن حدود یک سال و اندی است که وعده داده می‌شود که امروز یا فردا این طرح را اجرا می‌کنیم و این طرح هنوز ناقص است و من بعید می‌دانم با این روندی که الان ملاحظه می‌شود مشکل طرح 550 هزار هکتاری حل شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلات جدی مردم خوزستان وجود مسئولین نالایق و بی‌کفایت است. مسئولینی که برای حفظ صندلی خود به هر ترفندی متوسل می‌شوند. با مسئولین بی‌عرضه و بی‌لیاقت برخورد شود و آنها را عزل کنید.

وی در پایان با اشاره به مشکل اشتغال مردم استان خوزستان خواستار رسیدگی به این مشکل و حل آن شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: