اعلام آماده‌باش عمومی قبایل یمنی برای مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی

کدخبر: 2285778

چندین قبیله یمنی با برگزاری یک تجمع خواستار آماده‌باش عمومی برای مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، قبایل سنحان، بلادالروس، و بنی بهلول در استان صنعاء امروز شنبه با برگزاری یک تجمع پرشور و رژه نظامی آماده باش عمومی برای حمایت از جبهه های نبرد اعلام کردند.

این قبایل یمنی در بیانیه ای بر ادامه مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی تاکید کردند و گفتند: هر چقدر ائتلاف متجاوز از فشارهای اقتصادی علیه ملت یمن استفاده کند یمنی ها بیشتر عازم جبهه ها خواهند شد.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار آماده باش ملت یمن و آمادگی کامل آنها برای مقابله با تشدید حملات ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه نهم و ساحل غربی و سایر جبهه ها شدند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز شنبه مراکز تجمع ارتش سعودی و مزدورانش در جیزان، نجران و عسیر را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.

امروز شنبه در پی انفجار سه بمب در مسیر حرکت خودروی نظامی آنها در جبل الدیر در جبهه ناطع در استان البیضاء کشته شدند.

نیروهای یمنی مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "نقیل الخشبه" در استان الضالع را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند.

در پی حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان حجه شماری از آنها به هلاکت رسیدند.

در مقابل متجاوزان سعودی روستاهای بخش مرزی شدا در استان صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه ای خود قرار دادند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه ای به جز قربانی شدن میلیون ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: