یک جریان انقلابی بحرینی خواستار تحریم انتخابات نمایشی آل خلیفه شد

کدخبر: 2285764

یک جریان انقلابی بحرینی بر ضرورت تحریم انتخابات نمایشی و تمام روند سیاسی دروغین در بحرین تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جریان الوفاء بحرین در بیانیه ای خواستار تحریم انتخاباتی شد که رژیم آل خلیفه به دنبال برگزاری آن است.

این جریان انتخابات بحرین را نمایشی خواند و تمام روند سیاسی را نیز دروغین توصیف کرد.

الوفاء با اشاره به احکام ظالمانه آل خلیفه در اعدام شماری از شهروندان و نیز تصمیمات این رژیم در منزوی کردن طیف عظیمی از مردم در سطح سیاسی تاکید کرده است رفتارها و اقدامات حکومت آل خلیفه و تصمیمات اخیرش بیانگر رفتار آشفته و ارسال کننده پیام های متناقض است

این جریان تصریح کرده است بر ناظران پوشیده نیست که مطالبات و رویکردهای رژیم های سعودی و امارات نقش بزرگی در تصمیم گیری آل خلیفه و اینکه کدام تصمیم را اتخاذ کند و کدام تصمیم را نگیرد، ایفا می کند.

الوفاء خاطر نشان کرده است یکی از اولویت های نظام آل خلیفه در مرحله آتی وارد کردن افرادی به واقعیت سیاسی و اجتماعی بحرین است که به آنها تابعیت بحرین را داده است و هدف از این اقدامات، تضعیف تشکل های سیاسی و اجتماعی با هر گرایش سیاسی است.

این جریان تاکید کرده است بار دیگر خواستار تحریم انتخابات پارلمانی نمایشی آتی هستیم که یک همه پرسی واقعی بر اصل رژیم و رابطه آن با روند سیاسی دروغینی است که سال 2002 میلادی آغاز شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: