سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره:

روزبهانی: تیم ملی برای مسابقات آسیا-اقیانوسیه با مشکل زمین تمرین و لباس مواجه بود

کدخبر: 2285745

سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان گفت: فدراسیون از تیم ملی حمایت کرد، اما از نظر لباس و زمین تمرین برای مسابقات آسیا-اقیانوسیه با مشکل مواجه بودیم.

علی روزبهانی سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات آسیا و اقیانوسیه بیان کرد: مسابقات آسیایی و اقیانوسیه از دوم آذرماه با حضور ۵ تیم ایران، تایلند، استرالیا، کره جنوبی و اردن برگزار می شود و تمام تیم ها در یک گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند تا تیم قهرمان مشخص شود. در این مسابقات تیمی که بتواند عنوان قهرمانی را بدست آورد جواز حضور در رقابت های جهانی سال آینده اسپانیا را کسب می کند. او درباره مشکلات تیم ملی برای آماده شدن برای این رقابت ها عنوان کرد: به جز تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان، تمام تیم ها برای دیدار تدارکاتی و تهیه تجهیزات با مشکل مواجه هستند، اما فدراسیون جانبازان و معلولین با وجود اینکه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را داشت، از تیم ما حمایت کرد، اما تیم ما در لباس و زمین تمرین با مشکل مواجه بود. روزبهانی تصریح کرد: در این مدت در سالن مجموعه شهید شیرودی تمرین می کردیم که از کیفیت بالایی برخوردار نبود. البته از این نظر که نزدیک به فدراسیون جانبازان و معملولین بود برای رفت و آمد با مشکل کمتری رو به رو بودیم و سعی کردیم با همین امکانات تیم را برای مسابقات آماده کنیم. او افزود: تاکنون ۵ مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی برگزار کردیم که در پایان اردوی پنجم ترکیب نهایی تیم را با ۱۴ بازیکن مشخص کردیم و اردوی ششم از ۲۷ آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود که متصل به مسابقات است و موارد نهایی را در این اردو با بازیکنان تمرین می کنیم.در مدت زمان اردوها دیدار های تدارکاتی را با تیم های فوتبال افراد سالم برگزار کردیم که بازیکنان ما توانستند برابر آنها به پیروزی برسند که این نشان از آمادگی ملی پوشان ما دارد.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: از نظر فنی و روحی تیم در آمادگی کامل به سر می برد و تنها نگرانی ما در بحث کلاسبندی ها است چرا که تغییراتی در کلاسبندی فوتبال ۷ نفره رخ داده است که ما امیدواریم بازیکنان ما بتوانند کلاسبندی قبلی خود را بدست آورند تا ترکیب تیم تغییری نکند.

او درباره اینکه در بحث کلاسبندی با مشکل مواجه نشوند گفت: البته با دو بازیکن بیشتر راهی این رقابت ها شدیم تا اگر تغییری رخ داد پیش بینی لازم را داشته باشیم و بتوانیم با قهرمانی در این رقابت ها جواز سهمیه جهانی اسپانیا را بدست آوریم.

روزبهانی درباره حریفان ایران در این مسابقات بیان کرد: استرالیا حریف قدرتمندی است که برای رسیدن به قهرمانی کار سختی برابر این تیم داریم، اما آنالیز لازم روی بازی این تیم انجام شده و با شناخت کاملی به مصاف این تیم خواهیم رفت. سرمربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم در این رقابت ها قهرمان شویم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را بدست آوریم.

بیشتر بخوانید:

رضایی: مستقل شدن کمیته ملی پارالمپیک امروز نمودش دیده می شود

قدمی: قهرمانان بازی های پارا آسیایی الگوی دانش آموزان معلول هستند

پیگیر بحث اشتغال ملی پوشان هستیم/ موفقیت جاکارتا فرصت های میزبانی را افزایش داد/ در حق ورزشکاران ما اجحاف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: