رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان- رومانی

قیاسی از کسب مدال برنز بازماند

کدخبر: 2285740

نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات رده‌بندی و فینال رقابت‌های ۵ وزن اول کشتی آزاد زیر 23 سال جهان امشب(شنبه) در شهر بخارست رومانی برگزار شد که مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی مقابل اسلام دودائف از روسیه رفت با نتیجه 6 بر صفر شانس کسب مدال برنز را از دست داد و پنجم شد.

قیاسی در دور نخست در مصاف با واردگس کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم نیز الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه 5 بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد کولتون مکریستال از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک 2016 از ژاپن با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

تا دقایقی یگر علی شعبانی در دیدار رده‌بندی وزن 97 کیلوگرم روی تشک خواهد رفت.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان در ۵ وزن نخست به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل توشی‌هیرو هاسه‌گاوا از ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، وی به گروه بازنده‌ها رفت، اما در این مرحله با نتیجه 16 بر 15 مغلوب جک مولر از آمریکا شد و شانس حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز را از دست داد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول مقابل گئورگ مخیان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در دور بعد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه نهایی، اصغری حذف شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد اریک تیله از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان با نتیجه 10 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

شعبانی امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز با یانگ از چین مبارزه خواهد کرد.

رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن نخست امشب (شنبه) برگزار می‌شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: