رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش تهران:

امکان ثبت‌نام کتب درسی به صورت تک‌جلدی برای هنرستانی فراهم است

کدخبر: 2285738

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هنرجویانی که از ثبت‌نام کتب هنرستانی جا مانده‌اند، می توانند در سامانه به صورت تک جلدی ثبت نام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، کارگروه تخصصی توزیع کتب هنرستان‌های شهر تهران با حضور احسان‌الله جمالی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کاردانش آموزش و پرورش تهران، میرزایی رئیس اداره پشتیبانی و خدمات شهر تهران و کارشناس مسؤولان این دو حوزه در دفتر اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

در این جلسه جمالی به فروش 98 درصدی کتب فنی‌و‌حرفه‌ای و کاردانش به صورت اینترنتی اشاره کرد و ادامه داد: هنرجویانی که تاکنون در سامانه کتاب ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند به صورت تک جلدی ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش شهر تهران نیز با اشاره به کسب رتبه پنجم کشوری شهر تهران در ثبت سامانه‌ای توزیع کتب، از تلاش تمامی دست اندرکاران در انبار، هنرستان‌ها و مراکز معین تشکر کرد.

در این جلسه ضمن بررسی نحوه توزیع حواله‌های انبار و نحوه مرجوعی کتاب‌های مناطق کارشناسان اداره کل بر تعیین تکلیف کتب مربوط به هنرآموزان از طریق ثبت در سامانه تأکید شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: