مسابقات پومسه قهرمانی جهان| ۸ طلا، نقره و برنز، حاصل تلاش پومسه‌روهای ایران تا پایان روز سوم

کدخبر: 2285712

در پایان رقابت‌های روز سوم از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی پومسه، تیم‌ملی پومسه در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب ۸ مدال رنگارنگ شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه از روز پنجشنبه (24 آبان ماه) با حضور هزار و 274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه "تیان مو" چین تایپه آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. تاکنون پومسه روهای کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و پنج برنز شده اند.

* مدال طلا: تیمی رده سنی 31 تا 40 سال: آتوسا فرهمند، سیدمعصومه حسینی و سونا رزاقی تیمی رده سنی 31 تا 40 سال: فروزان و حسینی

*مدال نقره: انفرادی رده سنی 31 تا 40 سال: آتوسا فرهمند

*مدال برنز: تیمی رده سنی 12 تا 14 سال: ساناز تقی پور، پرستو زینالی و یاسمن لیموچی تیمی رده سنی 12 تا 14 سال: زینالی و صداقت تیمی رده سنی 15 تا 17 سال: راضیه آقایی، زینب طغیانی، ریحانه عمرانی مقدم تیمی رده سنی 15 تا 17 سال: محمدعلی عباس نژادیان، آرمین اسدی و رضا نظری تیمی رده سنی 31 تا 40 سال: علی سلمانی، اکبر فروزان و رحمت نظری

هدایت تیم مردان به عهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است. فاطمه اسدپور نیز سرمربیگری تیم زنان را به عهده دارد و مهسا مردانی نیز مربی است.

با پایان رقابت های روز سوم از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی پومسه، تیم ملی پومسه در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: