هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

سالن مهران مشهد با دخالت رئیس فدراسیون یک شبه استاندار شد!

کدخبر: 2285711

سالن محل برگزاری دیدار تیم های والیبال پیام مشهد و فولاد سیرجان که روز جمعه غیراستاندارد تشخیص داده شده بود، روز شنبه با ورود رئیس فدراسیون والیبال استاندارد شد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پیام مشهد و فولاد سیرجان از رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر والیبال درحالی قرار است روز یکشنبه در مشهد برگزار شود که دبیر سازمان لیگ اعلام کرده بود طبق گزارش ناظران بازی سالن مهران استانداردهای لازم برای میزبانی از این دیدار را ندارد.

به دنبال این اظهار نظر یزدان پناه (دبیر سازمان لیگ)، سرمربی تیم پیام در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به هیچ عنوان سالن را تغییر نخواهند داد و از ضیایی (رئیس فدراسیون والیبال) خواست تا برای حل این مشکل پادرمیانی کند.

پس از این درخواست، احمد ضیایی به ماجرا ورود کرده اما مشخص نیست کدام مشکل را حل کرده که این سالن می تواند میزبان دیدار دو تیم پیام و فولاد باشد.

جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم والیبال پیام مشهد عصر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری دیدار تیمش با فولاد سیرجان در سالن مهران گفت: با مساعدت ریاست فدراسیون، این بازی در سالن مهران برگزار خواهد شد و احمد ضیایی نیز سفری به مشهد خواهد داشت که قرار است در این سفر پیرامون وضعیت این سالن با یکدیگر گفتگو و تبادل نظر کنیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: